Ett litet litet barn i ett litet litet nötskal.

Jag är som ett litet barn på många sätt. Typ älskar att slippa ansvar och vill bara leka och busa och gosas.

Men.

I morse fick jag en obehaglig överraskning. Som får mig att misstänka att jag som vuxen är mindre raffinerad  än jag någonsin kunnat föreställa mig. 

För på frukostbordet  ligger min macka. Och jag har, helt omedvetet (jag tittade på tv samtidigt som jag "åt") plockat bort pålägget. All äggröra har jag plockat av och ätit upp och skitit fullständigt i själva brödet. Bara en liten bit i mitten hade jag ätit för där fanns det antagligen mest smör.

image42

Kommentarer
Postat av: jess

haha. :D
förresten, jag har nästan precis hittat hit och jag gillar din blogg, är det okej att länka?

2007-08-27 @ 19:16:39
URL: http://djess.bloggagratis.se
Postat av: hexan

Skrattar på mig! Tårarna sprutar! Igen! Du är fantastiskt rolig. Försöker läsa högt för min sambo, men får bara fram primitiva frustningar. Tack för veckans skratt!

2007-09-08 @ 00:50:54
URL: http://www.metrobloggen.se/hexan
Postat av: fajja

ganska vuxet med underlägg till glaset dock ;)

2009-10-28 @ 14:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0