Om mördardentistviruset bryter ut, glöm inte var ni läste det först

image85


En annan tandläkarincident som jag glömde berätta.

Ni vet när man är på undersökning och man får en strålsäker krage och tandläkarn går ut och trycker på nån knapp för att ta en bild och man tycker att det är lite orättvist att tandläkaren slipper strålningen.

Det är lekstuga i jämförelse med vad som händer på City Dental.

Där föser de in en i en pytteliten städskrubb med en strålningsrobot och säger åt en att stå upp och bita i pinnen så att roboten kommer åt att stråla käften. Sen går de, och stänger dörren till vad som visar sig är rena rama tortyrkammaren.

Roboten är en stor millennium power intelligence ultra tech U.F.O röntgenmaskin som snurrar runt runt huvudet och tar vad tandsköterskan kallar "en panoramabild över tandstrukturen".


Jo man tackar. Det ser mer ut som om man skulle kunna förlora allt minne av den eller programmeras att hata en viss människoras.


Men det är inte det läskigaste.

När roboten snurrar runt huvudet så blinkar det lampor.

Och det är inte heller det läskigaste. Utan detta:

ROBOTEN SPELAR JULSÅNGER!!!! NÄR DEN SNURRAR RUNT HUVUDET!

Det är helt sant. Ni måste gå och kolla själv.

Det är det sjukaste jag varit med om.

Sen bad jag att de skulle skriva ut en bild på min panoramastruktur, så att jag skulle kunna åtminstone försöka intala mig ett okej syfte med tortyren. Och att de inte hade digitalt planterat in ett virus som gör att jag kommer börja döda folk.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha!!

Kommer ihåg den där snurrande grejen. Men de har alltså programmerat in julsånger i den? Haha! När jag var där var det nåt klassiskt skit. Fick känslan av att vara mitt uppe i en skräckfilm, att apparaten typ skulle skjuta mig bara den hittat rätt punkt eller nåt. (Ja, jag är sjuk i huvudet)

Haha, känns nästan som jag måste gå dit igen. Röntgenbilden kostade trots allt bara 20kr. ;)

2007-12-10 @ 20:51:23
URL: http://blogg.aftonbladet.se/16673
Postat av: Käpt´n Flint

Ha ha! Ditt liv är ju som en science fiction-film. Det finns ju ingen vanlig människa som skulle klara av alla de äventyr du utsätts för. Antingen är du nån slags superhjältinna eller så sitter du o hittar på en massa historier, men det kan jag ju inte tro... der messerLisa... inte hittar du väl på allt?

2007-12-10 @ 21:00:10
URL: http://www.myspace.com/killingkittensswe
Postat av: knivlisa

hihihi... Nej jag hittar inte på allt. Men jag har livlig fantasi, som min lekisfröken sa. Allt är ju inte hundra procent sant, men inget är direkt ljug heller om du förstår vad jag menar.. Jag vet till exempel inte om det verkligen var en julsång, men det lät verkligen så. Men det kan också ha varit nån klassisk tysk musik jag inte kan.

2007-12-10 @ 23:41:33
Postat av: Ylva

Imponerande bild! Det ser ut som en stjärnbild du har i munnen. Eller sitter du och gömmer en egen liten galax? Först läste jag att de stoppade in en liten städskrubb med en robot, men riktigt så var det visst inte.

2007-12-14 @ 15:38:45
URL: http://yfronten.blogg.se
Postat av: Christian

*Asgarv*

Endast fantasin sätter gränser om vad det var för illasinnat som spelades!!

2007-12-19 @ 09:07:16
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10991
Postat av: knivlisa

Ja tack. Jag har en kompis som var där nyligen. HOn sa att det "inte alls var en julsång".. hehe. Jaja. Jag tror fortfarande det var det när jag var där i alla fall.

2007-12-20 @ 09:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0