Vad tror du att du är. Doktor eller??

image87



Jag har en till tandläkarstory när jag ändå är igång.

Jag skulle ha gått dit i dag och dra ut en visdomstand.

Men jag är sjuk.

Så jag ringde och skulle avboka tiden.

Jag: - Hej, kan jag få avboka en tid i dag kl 13? Jag är sjuk och kan inte komma.

Tandläkarkundtjänstkillen: - Eh, jaha, det var ju väldigt nära inpå. Blev du sjuk helt plötsligt eller?

Jag: - Eh... Ja.. Eller jag hade ju ont i halsen igår...... men...

Killen: - Ja?

Jag: - Eh... men sånt kan ju gå över. På mig gör det det ibland. 

Killen: - Jaha. Men har du feber och så?

Jag (vem bryr sig, vad spelar det för roll. Är jag sjuk så är jag sjuk): - Eh.... Jag vet inte. Jag är förkyld.

Killen: - Men fryser du och så?

Jag (lite mer upprörd): - Ja ibland, men jag är varm ibland också. Det växlar väl.

Killen: - Jaha. Men då har du feber.

Jag: - Jaha men kan jag boka av tiden eller inte?

Killen: - Ja, men det där låter mer som du har en influensa. Du ska nog inte komma hit på minst två veckor.


Man ba va?????

Vilket påhopp! Influensa för att jag fryser ibland och är varm ibland. Vilken idiot.

Kommentarer
Postat av: Sophia

HAHA, orka leka doktor när man är tandläkare! Han ville säkert bli läkare, och så gick inte det. Han kanske hade influensa när sluttentan var xD
Krya på dig!

2007-12-11 @ 19:56:22
URL: http://phiia.blogg.se
Postat av: knivlisa

haha ja. Tack för påkryiningen..

2007-12-11 @ 22:49:29
Postat av: nooni

ja lovar han e kines, alltid ska dem va expertiga.. man blir så trött.

2007-12-14 @ 20:09:26
URL: http://nooni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0