Allt freakshowfamiljen saknar är en Linus

 

På Gallerix på Kungsholmen jobbar Sunil. Linus tittar på hans namnskylt och blir lite misstänksam. Typ "hans namn står ju baklänges, varför har han ett så töntigt kodspråk". Sunils far kommer in från lagret och när Linus ser vad det står på hans namnskylt kan han inte hålla sig längre.

Linus: - Alltså jag har genomskådat det. Sunil blir ju Linus baklänges och Anil blir ju Lina.

Anil: - Ja! Bra! Jag också har gift mig med en som heter Lina!


Hur kan man döpa sin son till Sunil om man heter Anil..


Kommentarer
Postat av: Anil

I Indien ger man namn som har något btydelse.Anil är från SANSKRIT (SPRÅK) Som betyder eld. Sunil betydert "LJUS" så innan du undrar tänk gamla svensk efternanm som hade en mening bakom.
Anil

2007-05-14 @ 14:13:16
Postat av: Anil

Föresten min fru heter Lena inte Lina som du skriver din klan- Skalle.

2007-05-14 @ 14:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0