Lightslynan

Igår var jag så sjukt gnällig. Jag och min pojkvän var på bio. Vi brukar liksom inte ha såna fasoner för oss. Vi livar inte upp tillvaron på det sättet. Så när vi nu gjorde det för en gångs skull tänkte jag att Linus skulle få bestämma dricka när jag köpte popcornmeny.

Jag: - Linkan, vad vill du dricka?

Linus (till kassörskan): - Coca-Cola.

Jag (skitsur): - MÄH, du vet ju att jag vill ha light.

Då kom jag på vad jag precis gjort. Jag bestämde att HAN skulle välja dricka och blev sur när han inte tog det jag ville ha. Och hur löjligt låter det inte då: Jag vill ha light.

Alla i kön, och kassörskan, tyckte att jag var en idiot som borde hängas och strypas. Och sen skämdes jag under hela filmen och tänkte att folk satt bakom och snackade skit om mig och skulle hälla dricka på mig och säga "här har du din cola LIIIIGGHHT din lilla slyna".







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0