Liiite konstig stroke.

Jag: - Hej jag ringer från *tidningens namn* får jag bjuda på tidningen?

Man: - Nej, jag kan inte prata, jag har fått en stroke.

Jag: - En stroke?

Mannen: - Ja, en stroke,  jag kan inte prata.

Jag: - Men du pratar ju?

Mannen: - Nej, det är säkert jag kan inte. Hej då.

Jag: - Men du behöver ju inte prata när du läser tidningen?

Mannen: - Nej jag kan inte.

Klick.

........Ja ba what?

Han måste väl ha menat att han inte kan läsa? Jag fattar inte..

Eller shit! Han kanske fick en stroke när han typ lyfte luren. Fast han lät alldeles för lugn och saklig för det..

Kommentarer
Postat av: Alex

Exakt. Folk förstår sig inte på äkta onödig information. Liksom, om nån jävel hämtar sina ungar på dagis är det onödig information. Men om jag säger att brände mig på min pizzabit så jag inte kunde njuta av den sista kvarten av pizzan så är det äkta onödig info. Eller jag vet inte.
Din blogg var bra iaf :)

2007-06-22 @ 16:29:34
URL: http://uselblogg.webblogg.se
Postat av: gosha

Hej, asbra blogg! Har faktiskt läst ALLA inlägg nu, (jag vet, lite skumt men jag har verkligen inte haft ngt att göra idag) och den är verkligen helrolig, har kommit på mig själv med att t.om. skratta högt rätt ut i luften i ett rum fullt av människor.
Men jag måste fråga en sak,varför heter du knivlisa?

2007-06-23 @ 21:34:06
URL: http://gosha.blogg.se
Postat av: Mimmi

Råkade för exakt samma konstiga kommentar på mitt telefonjobb i veckan!! Kan nån förklara för mig hur en person som fått en stroke så de inte kan svara på några korta frågor i en intervju om sitt boende kan vara så talför när det gäller att berätta att hon inte kan tala?

2008-09-21 @ 01:25:27
URL: http://mimmilinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0