Skönheten och fulheten.

Inatt fick jag veta vad Paris Hilton tänker. Jag drömde att jag satt i mitt vardagsrum tillsammans med henne  och Nicole Richie. Vi hade nåt sorts möte och skulle prata om magasinupplagan (jag tittade på ugly betty igår kväll), men dom drack en massa drinkar och frågade hela tiden (på svenska) om jag hade mer rosévin. Jag gav dom nån lingondricka i stället för jag tyckte att dom blev för fulla.


Sen sa Nicole: - Man säger ju att skönhet kommer inifrån, men jag undrar om fulhet också gör det?

Då började Paris gråta och sa: - Jag vet i alla fall att fulheten bygger bo inuti.

Sen kramades vi och sa till varandra att vi var fina på insidan. 

Och så vaknade jag och trodde i flera sekunder att Paris Hilton faktiskt sagt att jag var fin på insidan. 

Kommentarer
Postat av: Lucky luke

Fantastiskt rolig blogg! Nu har jag suttit fast här ett tag!
Angående Dr Alban, han tog examen 82, jobbade i några år tills han slog igenom i slutet av 80-talet. För övrigt så har jag för mig att han är delägare i Plackers eller nåt liknande tandvårdsföretag.

2007-06-14 @ 17:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0