Eksjöpessot.

Jag: - Hej jag ringer från *tidningens namn* , jag skulle vilja bjuda på tidningen i tre månader alla vardagar?? 

Dam i Eksjö: - Nej vi har provat den en gång i sex månader och det stod ingenting som berörde oss i den.

Jag: - Okej, inte nånting? Vad berör dig då?

Dam: - Det som händer lokalt här i Eksjö.

Jag: - Är du inte intresserad av nånting annat än Eksjö??

Dam: - Jo, men man vill ju veta vad som händer lokalt.

Jag: - Läste du aldrig något intressant i *tidningens namn*  när du hade den?

Dam: - Nej jag var väldigt besviken.

Jag: - Läste du den överhuvudtaget?

Dam: - Nej, jag öppnade den knappt. Den var förskräckligt tråkig.


Kommentarer
Postat av: Dooken

HAHA!! Fucking lovely!
Tro fan att det ska vara en kärring från min hemstad som kommer med något sådant =)
Vill du ha mer härlig läsning om intelligensbefriat folk från eksjö så kika in på min blogg

2007-05-18 @ 16:12:01
URL: http://dooken.blogg.se
Postat av: millan

Mera mera..roliga telefonsamtal..HAha..

2007-05-19 @ 10:16:31
Postat av: Anonym

åhå.. det som inte ens skrivs något intressant om eksjö i lokaltidningen..

2007-11-10 @ 13:10:40
Postat av: Tps07

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2009-11-05 @ 09:18:30
URL: http://www.tps07.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0