Hård kille med ett hjärta av guld.

Jag: - Hej jag heter Lisa och ringer från *tidningens namn*  är din mamma hemma?


Målbrottskille: - Ja... MORSAN!


(inget svar)


Målbrottskille (arg): - MOOOORSAAAAN!


(inget svar)


Målbrottskille (lite snällare): - .....Mamma?


(inget svar)


Målbrottskille (nästan ödmjuk):  - Mamsen?


Mamsen: - Ja älskling jag är här.


Målbrottskille: - Ja varför svarar du inte då?


Sen fnissade hon och dom blev vänner, jag tror inte att hon gillade hans ton där i början.




Förresten millan (kommentarqueen!) !! och Ruff också för den delen. Jag tänkte faktiskt inte på att Annika kan ha menat att hon var blind! Jag tolkade det bara som att hon sa "hör" av misstag i stället för "ser".


Kommentarer
Postat av: Hannah

varför svara hon inte då? :p

2007-05-23 @ 20:18:55
URL: http://strakera.blogg.se
Postat av: Knivlisa

Jag tror inte att hon svarade honom, men det lät som att hon inte tolererade att han kallade henne morsa.

2007-05-23 @ 20:39:19
Postat av: Ruff

Det var väl klantigt att inte koppla det. När jag jobbade som telefonförsäljare så var det en kollega till mig som också gjorde bort sig när han ringde en blind dam.

2007-05-23 @ 23:23:21
Postat av: knivlisa

Jaja, om hon nu var blind kan det väl ha vart klantigt, men jag tror fortfarande att hon egentligen bara sa fel.

2007-05-24 @ 10:14:43
Postat av: millan

Nää hon var nog blind hon.

2007-05-25 @ 00:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0