Tur att du inte fattade att jag var precis bredvid dig.

image80

Linus sätter sig upp i sömnen:

- Gaaaa baaaaaaaa!

Jag: - Ja, vad är det nu då?

Linus: - Jo... äh det var inget.

Jag: - Du vet att du inte kommer undan.

Linus: - Jo.... Jag drömde att det var en stor ko som försökte brotta ner mig.

Jag: - Ok.


Det här är deja vú i världsklass.

Jag har en kompis, Fredrik, vars far knuffade ner sin fru från sängen en natt, med motiveringen att han trodde att hon var en ko. 

Whats up with mäns rädslor för kor egentligen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrattar så jag tror jag dör..........



Har en man som snackar i sömnen ibland. Han sjunger hellre än bra om man säger så, och i sömnen förra veckan sjöng han om mig, en påhittad melodi. Klockrent!

Hälsn. Anna

2008-12-08 @ 20:05:31
URL: http://annabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0