Pucking Fuck.

Jag ringer från tidningen igen. Nyss kom jag till någon "Pang Phuoc".


En unge: - Hej.

Jag: - Hej jag ringer från *tidningens namn* och jag söker... Pang? ..... Puck?

Ungen: - Va?

Jag: - Jamen.. Pang. Är han hemma?

Ungen: - Ja.. PAPPAAAA telefoooooooon!!

Pang: - Hej.

Jag: - Hej jag heter Lisa och undrar om jag får bjuda på tidningen i ett halvår. Du betalar bara distributionen.

Pang: - Nej tack jag vill inte ha.

Jag: - Okej....... Men du jag undrar bara.. Hur uttalar man ditt namn? Pang puck? Puock?

Pang: - Pang Fuck.

Jag: - Hihi, okej.

Kommentarer
Postat av: Dencha

Är det som indianerna som enligt sägen blev döpta efter händelser? :p

2007-09-01 @ 14:57:08
Postat av: knivlisa

Dencha.. Haha! Det är det ju såklart. Vad smart du är.

2007-09-01 @ 15:46:21
Postat av: igel

som han som heter tung pung eller nåt likannde.. :)

2007-09-01 @ 23:05:49
URL: http://igelbloggen.blogspot.com
Postat av: anna

Hans föräldrar måste ha hatat honom...?

2008-09-15 @ 09:16:38
URL: http://syre.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0