"I would like to order a hitman please"


image265


Jag drömde i natt att Fadde Darwich anlitade en hitman som skulle mörda mig.

Det är en av de verkligaste drömmarna ever. Jag tittade in i gevärsmynningen, omfamnade döden, kastade in handduken, tog på mig träkostymen. Tänkte saker som "jaja, jag fick åtminstone resa lite, åka bräda på torkad lava, leva lite av livet, ha schyssta polare...".

Sen vaknade jag och blev..... lättad men ändå lite besviken. Så coolt att bli mördad av en hitman. Gå omkring i himlen sen och ba HITMAN. TOPPA THAT nån som kan. Aaaah? Tänkte väl det. Hoppa från västerbron? SÅ kefft.

Sen skulle nån komma och ba Du, tronte att du är nåt. Jag blev bränd på bål för dom trodde ja var en häxa när jag kunde multiplikationstabellen.
Ja ba okey you win.

image267
Jag och den torkade lavan på en aktiv vulkan (wooooo)


(bild fadde: www.alltombarn.se)

Kommentarer
Postat av: Anna

De där kändisarna är märkliga nattetid - Jag drömde för ett tag sedan att jag ledde en talkshow från mitt vardagsrum och kvällens gäst var Juha Valjakkala. Han hade bytt karriär från kriminell till smyckedesigner och skulle (iförd guldsmoking och dito skor) visa sina senaste alster. Undrar vad Freud hade sagt? ;-)
Lika roligt som alltid att läsa dina inlägg, tack!

2008-04-03 @ 20:55:03
Postat av: knivlisa

hahahhahaha, åååååååååh va rolig han ser ut som smyckesdesigner..

2008-04-03 @ 20:59:59
Postat av: joel

Tycker ändå dom valde en bra trainee till 1000apor. Hon är rätt snygg.

2008-04-03 @ 22:14:56
URL: http://www.joeljosefsson.blogspot.com
Postat av: En annan Anna än ovan

Eh... Bild fadde - alltombarn.se... tar lite udden av det hela..

För övrigt ser det ut som om du står på en megatorvmyr. Fast lava och vulkan är ju klart coolare, så det var ju bra att det var det och inte en torvmyr.
(fast torvmyrar är lite coola också tycker jag)

2008-04-03 @ 22:49:20
Postat av: joel

Hehe, det där med Västerbron känns ju lite väl tidigt.
Det hade din syster nog anmärkt på också.

2008-04-03 @ 22:58:33
URL: http://www.joeljosefsson.blogspot.com
Postat av: maggan

Får du betalt av Fadde för att skriva om honom i din blogg Blondilisa?

2008-04-04 @ 16:45:11
Postat av: Niklas

Är du säker på att det inte var verklighet? Faddes bror är nämligen en känd "Hitman" och dömd mördare...

2008-04-04 @ 16:54:19
Postat av: knivlisa

hahha joel jag tänkte faktiskt på det när jag skrev det, men att folk inte skulle lägga märke till det. Det var nog bara du ändå. Tog du illa upp eller.

Niklas: Shiiit are you serious?

2008-04-04 @ 17:14:05
Postat av: joel

Haha nej, jag tycker bara det är för tidigt som i att man ännu inte kommit på några bra skämt om det.

2008-04-05 @ 11:18:32
URL: http://www.joeljosefsson.blogspot.com
Postat av: Markus

"så kefft"
jag är såå stolt över dig, värsta guzzen!
riktiga shonna (fem. from på shonno), nu får du pura med mig å grabbarna i hoodet

2008-04-05 @ 15:26:13
Postat av: Jonmary

Follow your dreams, you can reach your goals.

2010-04-16 @ 15:54:56
URL: http://jonmary.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0