Kungsholmens coolaste tant



image294


Vad livet är härligt ändå ibland. Nyss hittade jag denna bild som jag trodde var puts väck.

Jag tog den i somras.

Jag lovar och svär:

Jag trodde hon gick omkring utan huvud. Som en nackad höna. Det fanns ju inget huvud. Jag blev eld och lågor över detta vidunderliga mirakel!

Jag var tvungen att gå över till andra sidan gatan och liksom köra om, och då såg jag att tanten var så gammal så hennes huvud var ända nere på bröstet och magen och hängde. Ingen styrsel i halsen whatsoever.

"Läju, du har ju photoshopat bort skallen" kan man hävda. Men det har jag ju inte. Hon går omkring sådär med full övertygelse.

Kommentarer
Postat av: Pär

Shit, vad läskigt! :)

2008-04-20 @ 12:57:02
Postat av: maria

...nästan lite sött tycker jag. undrar när hon tittade upp och kunde se himlen senast?

2008-04-20 @ 13:42:56
Postat av: Kakan

vafan, jag som hängt på kungsholmen flera dagar nu, NÄR skall jag få se denna tant!!!

2008-04-20 @ 16:19:30
URL: http://select.webblogg.se
Postat av: James Dean

Jag har kört glassbil en gång. Då kom det en gubbe som var tvungen att sätta sig på marken för att se bilderna på glassarna som sitter på baksidan av bilen. Så kutryggig var han.

2008-04-20 @ 22:44:09
Postat av: knivlisa

James Dean: hahaha, vad roligt. Hur gick det till? Hur kunde han se bättre om han satte sig? Typ om han lade sig på backen?

Kakan: jag ska rapportera om hon är i krokarna genom att sätta nån gps på henne. Så ska jag ha en karta här på bloggen så man kan följa var hon går. Som schulmanbröderna.

2008-04-21 @ 17:09:08
Postat av: N

quasimodo kan ju slänga sig i väggen, big time.

2008-04-24 @ 15:28:24
URL: http://nooni.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej Lisa!
Lena Malmborg här. Vet du att jag aldrig (det är sant) i hela mitt liv läst en blogg, och nu hamnade jag här på din. Du är ju jätterolig! Ville bara säga detta. Har skrattat en stund för mig själv nu, och kommer somna med ett leende på läpparna. Trevlig helg! Kram Lena

2008-05-02 @ 23:42:50
Postat av: knivlisa

Men hej Lena! Vad roligt. Det tackar jag för.. Välkommen.

2008-05-05 @ 09:25:01
URL: http://knivlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0