Ok, vad är det för galning jag ska gifta mig med undrar jag mest.

Blogg.se har visst varit avstängd i två dagar. Det har hänt så mycket roliga saker som vi alla missar nu, för jag måste skriva direkt om jag ska komma ihåg. Jag måste lära mig mobilblogga. Jag tycker exakt som Linda Bengtzing: Hur svårt kan det va.

Gjorde nyss ett test på Facebook. Det läskiga är att jag i natt drömde om mig själv när jag var äldre, och jag var helt sinnessjuk. Sprang omkring och knarkade svampar och grejer. Och nu. Nu. När jag får veta vad jag kommer döpa min dotter till, misstänker jag att det var en sanndröm.


image263

Kommentarer
Postat av: Käpt´n Flint

Tragik!

Inte för att jag är så fördomsfull men (eller jo lite kanske då) hela din fantastiskt seriösa image faller ju platt om du skulle döpa din avkomma till Tinkerbell...

Tragik.

2008-04-01 @ 18:34:38
URL: http://www.myspace.com/killingkittensswe
Postat av: knivlisa

Vaddå, du låter nästan ironisk. Jag är dödsseriös. så länge det gäller oseriösa saker.

2008-04-01 @ 19:09:22
Postat av: madelene

Har precis läst igenom hela din blogg. Det tog två timmar. Men gudars var jag skrattade. Tack för den!

2008-05-27 @ 11:32:19
URL: http://madelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0