Min mest misslyckade intervju

Jag: - Hej, jag heter Lisa och ringer från Expressen, jag har bara en snabb fråga. Vad tittar du på tv?

Moneybrother: - Va?

Jag (damn): - Eller jag menar, vad tittar du PÅ på tv? (hur många pån kan man ha bredvid varandra egentligen)

Moneybrother: - Jag tittar inte på tv. Fotboll ibland. Men jag har precis kommit hem och står här innanför dörren med alla väskor, så ha det så bra och lycka till, okej.

Jag: - ja, tack. Hej.


ÅÅÅÅÅÅÅÅhhhh. Jag var ju så kär i honom. Nu är jag det inte längre. Vi hade ju så mycket att prata om (kärlek, musik, döden, livet) och han ville bara lägga på. Har aldrig känt mig så ratad.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh NEJ! Hatar när sånt händer. Min kärlek till Gael Garcia Bernal reducerades oerhört när han var på filmfestivalens invigningsfest och pr-minglade, skakade hand och tog bilder med fans etc. efter att ha repat mod en stund gick jag fram till honom på darriga ben och knackade honom försynt på axeln med ett litet "perdon", varpå han RÅ-ignorerade mig totalt, jag provade dessutom en gång till en liten stund senare, men samma sak. Sen bara stack han. Detta skedde inför en massa människor! The humiliation. Så därför är jag nu mindre kär i honom än tidigare.

2008-08-11 @ 17:24:21
Postat av: Anna

P.S. Jag ville alltså ta en bild med honom. D.S.

2008-08-11 @ 17:25:22
Postat av: knivlisa

ÅÅÅh min Guuud! Stackare.. Vad bedrövligt gjort. Eller det är ju han som är en stackare. Han förstår inte sitt eget bästa. Du är värd nån bättre.

2008-08-11 @ 17:34:20
Postat av: Anna

Tack Lisa! Och du nån bättre än moneybrother - jag menar hallå! Värsta tråkmånsen ju. Men du har ju redan nån som verkar bättre och roligare, slår vad om att mb bara snarkar när han sover och aldrig pratar skoj!

2008-08-11 @ 20:21:41
Postat av: Lisa

Hå, det är ju så hemskt, bara för att dom är kända så får dom ett magiskt flimmer över sig som gör att man tror dom är fantastiska och intressanta!



Jag har vart med om det motsatta! När jag jobbade på Way out West förra året skulle jag kolla upp på backstage området så att ingen skulle fula sig och gå in utan pass. De flesta hade som rutin att visa upp sitt pass, men så kommer det en liten tjej som bara går rakt in.

Då haffar jag henne, säger någonting på svenska som hon inte förstår. Också ler hon ett vänligt, ursäktande leende och visar sitt pass. Då är det Regina Spektor jag precis har petat på! Hon var mycket rarare än väntat.

Däremot var Erykah Badu värre än Moneybrother, Kanye West var förjävlig och Håkan Hellström var lika rar som han är på Allsång på Skansen!



Öh... om du nu undrar?

2008-08-11 @ 21:51:39
URL: http://hanky.se/fantastisk
Postat av: sova/vakna

Du kanske borde ringt tillbaks lite senare, bett om ursäkt för att du störde mitt i väskandet och frågat om han var redo för att prata tv (och kärlek, musik, döden, livet) nu?

2008-08-11 @ 21:59:29
URL: http://www.jagsover.se
Postat av: knivlisa

Lisa!! JAAA! Jag undrar!!.. Fasen vad jag älskar att höra om hur dom är, kändisarna.. Håkan träffade jag en gång, och han var verkligen skitsnäll. Vi dansade. Han, jag och hans tjej. I den ordningen. ;)

2008-08-11 @ 22:39:50
Postat av: Valentina

kul att få veta för vilka du jobbar! äntligen ;)

2008-08-11 @ 22:41:43
URL: http://muslimah.devote.se
Postat av: knivlisa

Sova/vakna: Äh han hade sina 5 sekunder på sig att vara snäll. Klarar man inte av det är man inte värd mer energi. Hårt men så är det. kanske har förlåtit honom imorgon, men jajg tror inte det.

2008-08-11 @ 22:43:21
Postat av: Rebecka

Så kommer det INTE bli den stora dagen då jag träffar mitt livs kärlek Ryan Adams. Vi kommer titta på varandra, inte prata, bara älska varandra och sen spela gitarr under en stjärnklar himmel. Synd att det sket sig för dig...

2008-08-11 @ 23:32:55
URL: http://rebecka.thurfjell.nu
Postat av: knivlisa

Du. Du ska passa dig jälit noga nu va rebecka.

2008-08-12 @ 10:01:43
Postat av: Käp

Ha ha, buuuuurn!



Förlåt om jag skrattar åt din misär men du får medge att det var en klockren avhysning. Han hade liksom hela rutinen inrepad så att han lämnade till och med den sägenomspunna och beryktade Knivlisa svarslös. Det är inte så illa pinkat av mini-Bruce.



För övrigt så har jag också träffat Hellstrumpan. Instämmer i att det var en trevlig fyr.



Nu flyttar jag till Lidingö!

2008-08-12 @ 12:29:35
URL: http://www.myspace.com/killingkittensswe
Postat av: knivlisa

Va!! Flyttar du till stockholm???? Du kommer ju bli tråkig då fattaruväl.

2008-08-12 @ 12:54:10
Postat av: Markus

Moneybrother är trevlig, jag har träffat honom.

2008-08-12 @ 16:56:50
Postat av: knivlisa

skitsnack

2008-08-12 @ 23:39:30
Postat av: it's maggan bitch

Moneybrother var trevlig mot mig också, heh.

2008-09-02 @ 23:02:44
URL: http://stilljune.blogg.se/
Postat av: Pedermathilda

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2009-03-05 @ 12:16:02
URL: http://pedermathilda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0