mobilblogg. So.. Vi spelade memory

MMS

mobilblogg. Vi spelade memory sen när alla var hemma. Jag var så sjukt taggad. Barnens mamma, min barndomsbästis Lisa, blir glad om barnen vinner så ingen blir ledsen. Men jag! Jag går över lik för att vinna och sprutar svavel i frustande attacker aimade att psyka. Där har vi den lilla skillnaden på människor och människor. Jag kämpade så jag fick träningsvärk i pannloben eller vad det heter. Och ändå kom alla barn före mig. Alla. Så sjukt smarta kids. Eller så är de normalsmarta och vad är jag då. The Humiliation. Snubben som kom på 'jag lät er vinna' for president.


Kommentarer
Postat av: Ordbajsarna - Daniel

Ja det här med minnne är svåra saker. Jag har grava problem med att minnas vad jag själv heter och måste även ha en karta över min lägenhet vid sängkanten. Inte för att jag har så stor lägenhet utan för att jag annars inte kommer ihåg vart toaletten ligger när jag vaknar på morgonen. Man vill ju inte att det ska hända en olycka. Jag tror att det är närminnet som är sämst. Jag tror nog det är närminnet som är sämst... hmmm. skrev jag inte det precis?

2008-12-16 @ 10:47:52
URL: http://www.ordbajsarna.se
Postat av: jandi

du är en tant.

2008-12-16 @ 12:58:21
URL: http://jandi.blogg.se/
Postat av: ILLAPISSAT.BLOGG.SE

HA EN BRA TISDAG :)





titta in min blogg? :) illapissat.blogg.se

2008-12-16 @ 14:44:15
URL: http://illapissat.blogg.se/
Postat av: Markus

Säkert. Det där tror jag inte en sekund på. Du har bäst minne av alla jag känner.

2008-12-16 @ 18:46:23
Postat av: knivlisa

Markus: jo det sant. Jag förstår inte hur jag kunde lära mig 300 decimaler utantill.



Men ungarna var faktiskt riktigt riktigt smarta.

2008-12-17 @ 03:10:48
Postat av: magda

jag spelade memory med en sexåring nyss, hon spöade skiten ur mig.

Skönt att höra att det inte bara hänt mig!

Fast som du skrev, hennes minne var helt magiskt, inget fel på oss alltså med andra ord.

Hälsa Indien.

2008-12-17 @ 12:40:15
Postat av: knivlisa

Magda: Puuuh.. Skönt att höra..

2008-12-17 @ 12:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0