"Alternativa" inkomstkällor

image153

Linus jobbar som energisystemanalytiker (ja jag vet, det tog 2 timmars träning för att lära mig säga det)

En minigris skulle kunna lista ut att han tjänar mer än jag.

Igår sa han så här:

"Lisa, antingen får du börja betala mindre här hemma, eller så får du fixa alternativa inkomstkällor. Du kan inte betala lika mycket som jag nu".


Det lät ju snällt. Men. Jag undrar vad han menar. Om han hade sagt "skaffa ett till jobb" hade jag ju förstått direkt.
Men alternativa inkomstkällor??? Varför snackar han som om jag borde utföra kriminella tjänster?


http://www.ullvi3.koping.se/

Kommentarer
Postat av: Markus

Har hört att värdetransportrån är på "inne-listan" i vecko-revyn numera. På?
Lätta pengar..

2008-02-20 @ 17:36:30
Postat av: pernilla

om du kommer på vad han menar och den inte handlar om att sälja rumpan till högstbjudande,kränga jultidningar eller något annat alltför olagligt, så får du gärna tipsa.
jag är alltid i behov av alternativa inkomstkällor.

2008-02-21 @ 05:36:40
URL: http://lillapernilla.blogg.se
Postat av: kniven

hehe, det där med att sälja rumpan var väl ganska bra ändå. Jag säljer inte sex, men du kan få min rumpa. Nej då ser du ju ful ut. Okej men du kan få fettet om du bekostar liposuction. Okej, deal. deal.

2008-02-21 @ 09:27:09
Postat av: pernilla

hörru...vi skall nog kunna komma överrens. jobbar på ett "skönhetscenter" som det kallas. hört talas om Thermage? googla det.

2008-02-22 @ 11:34:34
URL: http://lillapernilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0