Jag älskar att skrämma upp folk

Jag: - Hej, jag heter Lisa och ringer från *tidningens namn* vill du ha tidningen i 6 månader?

Kille: - Nej jag är bara hemma tillfälligt, jag har en utlandstjänst annars.

Jag: - Jaha, där ser man, vart är du då?

Kille: - I Afghanistan. Som sjukvårdare.

Jag: - Aha, oj, är du inte rädd för att dö?

Kille: - Haha, nej, inte mer än andra.

Jag: - Jag träffade en som varit där, och en kille på hans hotell gick ut på stan och frågade en tjej om vägen. Då tog några män in honom i en gränd och stenade honom till döds.

Kille: - Oj.

Jag: - Så vad du än gör, prata aldrig med någon tjej. Ett litet tips bara, på eftermiddagskvisten.

Kille: - Okej, tack.


Kommentarer
Postat av: Pär

Attans vad skönt att du bara börjar snacka så där med folk. Varför är inte de få telefonförsäljare som ringer mig som du? Det kanske i alla fall skulle finnas en ytterst lite chans att få sälja nånting till mig då...

2008-02-13 @ 18:12:26
Postat av: Bruce och Leo

Du är the shit!

2008-02-13 @ 19:48:08
URL: http://tarelungt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0