Jag trodde alla var avancerade superdynamictripletspace-ironiker


image163
Monty Python

Jag har alltid trott att jag alskar brittisk humor.
Monty Python ar ju till exempel det roligaste som finns.
Jag trodde alla var sana.

Men.

Det verkar som om jag far omprova min installning.

For jag larde mig en sak i dag som degraderade en hel nation.

En kompis: - Lisa, this is Adam.

Jag: - Hello Adam, nice to meet you!

Adam: - Nice to meet you. Where are you from?

Jag: - Sweden.

Adam: - Ahh, sorry hahhaha I dont know any swedish.

Jag (besviket uttryck): - Oh. Im very disappointed.

Adam: -............................................ (Ser jattechockad ut)

Jag: -....................................................(Tror att han precis kom pa att han glomt strykjarnet pa eller far en hjartinfarkt eller far akut diarre)

Mia kommer till undsattning: - Lisa, du maste skratta. Annars fattar han inte att du skojar.


Vad ska man gora i ett sant lage liksom. Man kan ju inte saga "jag skojade bara". Man ska val inte behova bli en tont for att folk inte fattar den simplaste formen av ironi.

bild: http://www.wikipedia.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0