Kenza är galen

image212
Kenza

Jag hade en (sann)dröm i natt.

Bloggkommentatorerna hade anordnat en stor fest för de största bloggarna i Sverige. Typ Kenza och Blondinbella  och gänget. Jag var egentligen inte där tror jag, utan bevittnade mest tillställningen som en fluga på väggen. Förutom på slutet, i upplösningen.

Man har ju alltid trott att Kenza är den fina människan som man vill krama om i livets svåra stunder, och att Blondinbella är en farlig rackare som klöser och skiter i vad folk tycker.

Men.

Det var precis tvärtom. Alla tjejer hade förstås med sig en varsin liten töntig hund. Och Kenza!! Hon gick omkring och hällde ett preparat i de andra hundarnas ögon så att de skulle bli blinda! Och Blondinbella stod bara tyst och grät. Så jag gick och kramade henne.

Kenza är ju helt knäpp, sa jag och torkade hennes tårar.


Kommentarer
Postat av: Alex

Haha det har verkligen gått för långt när man drömmer om Kenza och Blondinbella

2008-02-29 @ 15:27:11
URL: http://anxious.blogg.se
Postat av: knivlisa

Ja det har det sannerligen. Jag ska sluta med dom bums.

2008-02-29 @ 15:35:57
Postat av: Mia

Hahaa, undrar vem som är galen? Men visst hade det varit fantastiskt med en bloggfest? Jag skulle placera mig bredvid Henrik Schyffert.

2008-03-01 @ 18:52:53
URL: http://bloggkommentatorerna.blogg.se
Postat av: knivlisa

hahah såklart du skulle. Fixa fest!!

2008-03-02 @ 02:25:24
Postat av: ...

när jag får höra talas om sådana här människor, så går jag med en pessimitisk syn framtiden till mötes. ja, jag e full.

2008-03-02 @ 03:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0