Micke jag förlåter dig

image165



Jag var tvungen att höra mig för med en kompetent londonbo.

Jag: - Alltså hallå. Snortar alla kokain här?

Han: - Ja alla som är rika.

Jag: - Varför då för?

Han: - Det enda dom gör på veckorna är att jobba jobba jobba. Sen när helgen kommer har de sin enda lediga tid och vill bara festa. Och så har de en massa pengar som de aldrig annars har tid att spendera. Så då köper de kokain för killen med kokain har alltid en massa kompisar.


Vuxna människor i London köper alltså sina vänner med kokain.
Jag som fortfarande tycker att Micke var tragisk när han köpte tjejer med luktsudd i trean.


(bild: http://www.mamut.net)

Kommentarer
Postat av: .

varför gör dom på detta viset?

2008-02-14 @ 00:26:35
Postat av: ...

var det jag som sa sådär? låter lite skruvat måste jag säga.

2008-02-14 @ 01:23:09
Postat av: knivlisa

Det är en som pratar engelska som sa så.

Du kanske också sa något liknande. Jag snackade ju med ganska många om det. Hur ska jag kunna veta vem du är när du är anonym.

2008-02-14 @ 08:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0