Oh... Do you have a batmobile?

image174


Just ja. Hur kunde jag glömma berätta detta. I London träffade jag en person som presenterade sig som Douglas Batman. Sinnes, eller hur.

Jag: - What? Your name is Douglas Batman?

Douglas: - Yeah it is.

Jag: - Your real name?

Douglas: - Yes...

Jag: - Yeah right.

Douglas: - No i´m serious.

Jag: - If your name is Batman, then I´m called Torsten for the rest of my life.


Och då! Tar han fram sitt himla leg. OCH DET STÅR DOUGLAS BATMAN!!! Är inte det det mest storslagna som hänt i denna tidsepok. Att någon heter Batman!!

Så.. kalla mig Torsten.


Kommentarer
Postat av: essie

If your name is Batman, then I´m called Catwoman for the rest of our lives.
...skulle du förstås ha sagt! Haha. Bästa raggningsrepliken sen "tror du på kärlek vid första ögonkastet eller ska jag gå förbi en gång till?"

2008-02-18 @ 10:58:20
URL: http://www.livetienlitenask.blogspot.com
Postat av: sweetie

Råkade hångla upp en kille i england en gång, och han hette tro det eller ej...seatman..inte lika fräscht som batman dock

2008-02-21 @ 23:31:10
Postat av: sweetie

sweatman skulle det såklart vara....jävla w-tangent

2008-02-21 @ 23:31:56
Postat av: knivlisa

seatman var faktiskt roligt det också

2008-02-22 @ 11:38:26
Postat av: erika

åh, jag träffade faktiskt en svensk kille som hette batman i andranamn! sjukt fräckt tyckte jag.



(läser din blogg från början till slut ungefär, efter att spiderchick länkat till dig... du är rolig.)

2010-01-05 @ 00:42:27
URL: http://undiserika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0