Sunt förnuft kallas det faktiskt

image173


Linus: -
Jag sticker ut och åker långfärdsskriskor med Erkan.

Jag: - Du skämtar med mig aprilo. Isarna är ju dödssvaga.

Linus: - Ja.. Men..

Jag: - Ja men vaddå? Olle plurrade ju i typ i förrgår.

Linus: - Ja, Olle ja. Men han plurrar i varje år. Han dör ju inte när det händer, det blir bara lite kallt.
Dessutom är jag ju försiktig.

Jag: - Ha! (kort hånskratt)! Du försiktig. Vad är då jag, om du är försiktig?

Linus: - Du är ju bara livrädd.


En liten del av mig vill att isen brakar i dag. Jag skulle bli glad på ett liknande sätt som man blir glad på när Carola bara går vidare till andra chansen.



(bild: www.skelleftea.se)

Kommentarer
Postat av: Markus

Vattnet är kallt..

2008-02-17 @ 13:28:19
Postat av: del Piero

Ni tvà àr vàldigt roliga. Linus och du alltsà. :)

2008-02-21 @ 05:19:44
Postat av: Williamtanja

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2009-03-04 @ 10:34:02
URL: http://williamtanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0