Tjohooooo, mitt livs första dödshot??

image206


Jag:
- Hej jag heter Lisa och ringer från *tidningens namn*. Du har en premie kvar sen du hade tidningen, vill du utnyttja den?

Gubbe: - Nej nej. Jag skrev ett brev till er för flera år sen som jag inte fått svar på, så jag vill inte ha tidningen när ni är så taskiga.

Jag: - Jaha, ursäkta, det kanske har blivit något missförstånd?
 
Gubbe: - Nej.

Jag: - Vore det inte skönt att släppa gammalt gråll? Dom märker ju ändå inte att du bojkottar tidningen. Det är bara dig själv det drabbar för du saknar ju själva tidningen.

Gubbe: Kommer aldrig på frågan, det tänker jag inte göra. Ni är dödskallemärkta.

Jag: - Dödskallemärkta?

Gubbe: - Ja.


Får man säga sånt? Det låter rätt coolt.

(bild: www.idapdesign.se)

Kommentarer
Postat av: hamburgskan

haha maste komma ihag detta uttryck...
Fast där jag bor är det mesta dödsskallemärkt da det är världens bästa fotbollslags (i bundesliga 2)logga..

2008-02-27 @ 21:31:11
URL: http://hamburgskan.blogg.se
Postat av: Anonym

hehe.. Ja jag måste också komma ihåg det. Den man säger det till står ju helt svarslös sen. Vad kan man kontra med liksom. - du är dödskallemärkt. - jaha, men du är en tönt. Funkar inte.

2008-02-27 @ 22:25:21
Postat av: ...

döskallar e coola. jag gillar döskallar.

2008-03-02 @ 03:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0