Bästa åsikten hittills i dag.

image99



På jobbet:



M (sluddrar och dreglar och halvsover): Tja Lisa, åååååååååh jag är så sjukt bakis.

Jag: - Jaha.

M: - Det hände nåt jättesjukt inatt.

Jag: - Jaså vaddå.

M: - Jag hamnade på nån efterfest, och typ klockan halv sex i morse satt jag i en soffa och pratade med någon i normal samtalston. Och så helt plötsligt kände jag att jag måste spy, så jag gick ut på balkongen och spydde. Sen satte jag mig i soffan och pratade igen med min normala samtalston. Efter typ en stund till kände jag att jag måste spy igen, och gick ut på balkongen igen och spydde. Sen fortsatte det så. FEM GÅNGER!!!

Jag: - Va shit. Stackare.

M: - Nä de är lugnt, men det var sjukt.

Jag: - Men du, varför gick du till jobbet då? (man kan komma och gå som man vill på helger)

M: - Nä men jag var ju ändå tvungen att åka in till Systemet.

Jag: - Va!! Du har precis haft en natts spyorgie från en balkong och "måste in till systemet".

M: - Ja men det är fest i kväll.

Jag: - haha.

M: - Jag borde böja blogga.

Jag: - Får jag skriva det här i min blogg?

M: - Ja! Skriv ut mitt hela namn.

Jag: - Men då ser ju alla arbetsgivare som googlar dig.

Markus Blomberg: - Ja, men bättre det än att ingen information alls kommer upp.

Kommentarer
Postat av: ava

Hahaha! Jag dör vad typiskt Markus!

2008-01-06 @ 19:08:52
Postat av: joel

"Jag borde börja blogga", haha!

2008-01-07 @ 01:10:52
URL: http://www.joeljosefsson.blogspot.com
Postat av: knivlisa

hehe... I know Ava.

2008-01-07 @ 14:56:45
Postat av: BQ

Haha, vilken skön kille! Måste säga att j'adore din blogg ^^ Du skulle lätt platsa i min &
mina kompisars bittercirkel.. tror jag.. ;)

2008-01-11 @ 22:58:37
Postat av: Markus Blomberg

Spy-Bar.. jag fattar, gud va fyndigt.
Skulle du kunna tänka dig att flytta till Eskilstuna och köpa SvD i 3 månader?

2008-01-22 @ 20:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0