Där klämde jag minsann åt dig neggo

Jag: - Hej, jag heter Lisa och ringer från *tidningens namn*, jag undrar om jag får bjuda på tidningen i ett halvår.

Gubbe (sur): - Nej det ska du inte.

Jag (trevlig): - Nähä får man fråga varför?

Gubben: - Den där tidningen är så fruktansvärd negativ om allting.

Jag: - Va? Om vaddå?

Gubben (ännu surare): - Om allting.

Jag: - Okej. Jaha. Men du är positiv då?

Gubben: - Va. Ja........ Eller vaddå.

Jag: - Ja, du tycker ju tidningen är så negativ. Så jag tänkte bara vad bra att du själv är så positiv.

Gubben: - Ja..

Jag: - Hej då.

Gubben: - Hej då.

Kommentarer
Postat av: annica

Lisa du är ju ändå bäst på att ta ina kunder. jag skrattar och skrattar. minns när du å berndalen förgyllde mina dagar på tollaren. flörtkulegrejen tar jag till nästa fest!

2008-01-21 @ 21:51:37
URL: http://ouimichu.blogspot.com/
Postat av: knivlisa

Hej men tjaaaa! Annica!!!! Hej!!. Att du äntligen har en blogg. Jag misstänkte att det var du när du skrev Berndalen. Det var väl bara du som kallade honom det.

2008-01-21 @ 21:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0