Därför att "det finns ett viktigt steg som du kan ta och embryot till det finns redan inom dig" honey.

Jag var tvungen att kolla på nån drömtydningshemsida om det stämde det där med förändringar.
Då hittade jag en rolig fråga från en orolig själ:

"Hej, jag hoppas du kan hjälpa mig. Det finns en dröm som jag åter kommer till och det är att jag tappar mina tänder. Oftast känner jag att en tand är lös och kan sedan dra ut den och gör sedan likadant med resten av tänderna, tills jag till min stora fasa står där utan en tand i munnen. I natt hände likadant, fast när jag hade plockat ut alla tänderna och lagt dom i en skål såg dom ut som popcorn. Min man älskar popcorn och jag räckte fram skålen och fråga honom om han ville ha. När han var på väg att ta ryckte jag undan skålen och sa, nej jag bara skoja, det där är mina tänder. Varför tappar jag alltid mina tänder i mina drömmar?"


Kommentarer
Postat av: Falksigrun

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2009-07-08 @ 10:18:12
URL: http://falksigrun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0