Drömcentralen smyger in sexvarningsbudskap

image140


Jag:
- Gomorron.. Jag drömde en dröm.

Frida: - Vaddå.

Jag: - Jag var hemma på spjutvägen (min barndoms väg) och vi såg en lång orm på taket. Sen såg vi att det inte var en orm utan en liten räv. Sen hoppade den ner på marken och vi såg att det inte alls var en räv utan en hund. Men den var kletig av spyor och smuts, så jag tog med den in och badade den. Sen, satt jag där med den i badkaret och då såg jag att det inte alls var en hund utan ett barn. En liten söt flicka.

Frida: - Mmm...?

Jag: -  Ja ...? Ja just det ja........ det är ju inget konstigt med det. Först är det en stor orm. Och sen, om man inte aktar sig för den blir det ett barn.

Frida: - Precis.

(Bild: www.i.lst.se)

Kommentarer
Postat av: n

transformers..jag drömmer också sådär.. först är det en get sen är det min barndomsvän maja .. som egentligen är min morbror på sättet och rösten men ser ut som maja.

2008-01-27 @ 15:01:10
URL: http://nooni.blogg.se
Postat av: Sandra

aaahh, du menar att man ska akta sig för snoppen.. Jag fattade inte först. Samrt

2008-01-27 @ 15:13:00
URL: http://sandrakey.blogspot.com
Postat av: kniven

sandra, snopp är ett så fult ord, så det gick inte förklara på något annat sätt.

2008-01-27 @ 21:25:41
Postat av: Anonym

det här ä seriöst den roligaste bloggen jag någonsin läst! keep up the good work!

2008-01-27 @ 22:35:40
Postat av: kniven

Tack!

2008-01-28 @ 18:29:59
Postat av: Markus

Freud hade tyckt om det här. Enligt hans teorier om drömtydning så är spjutet en klassisk symbol för manligheten. Om man t ex springer i trappor med ett spjut i handen då är man en pilsk sate.

2008-01-31 @ 20:49:02
Postat av: Nicolayzainab

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2010-02-24 @ 10:38:58
URL: http://nicolayzainab.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0