Festens stora avslöjanden del 1


image121
Jag, sjukt lycklig efter badrumsskåpsavslöjandet


Min vän Ester berättade för ett tag sedan att om man har fest hemma så kollar folk i ens badrumsskåp.

Det var ju ingen nyhet - det gör jag alltid när jag är hemma hos någon.

Men hon berättade också om ett skojigt bus man kan göra:

Man ska fylla badrumsskåpet med flörtkulor. Proppa skåpet fullt med kulor, så att de ramlar ut på golvet och in under badkaret när någon lömsk festbesökare ska till att snoka bland smink och hudvårdsprodukter.

Det blir ju fasligt pinsamt. Antingen ligger man där en timme och plockar upp alla kulor, eller så går man ut rakryggad och säger "- Hello, I´m Susan and I´m a smink-och-krämsnokare (- Hello Susan)."

Så Ester - my evil companion - kom till vår fest igår MED EN PÅSE FLÖRTKULOR!!

Och jag gick givetvis direkt och fyllde skåpet och stängde det försiktigt.

Det tog bara några minuter innan kulorna låg på golvet.

Och besökaren som valde det tuffa erkännandets väg var en av mina bästa vänner...

Kommentarer
Postat av: Kira

Sånt gör aldrig jag. Fast jag är mest rädd för den dolda kameran...

2008-01-21 @ 01:20:30
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5414
Postat av: knivlisa

Ja det är jag också. Jag tror alltid att den sitter i fläkten. Jag brukar se hur den glimmar till där bakom luckan.

2008-01-21 @ 12:23:37
Postat av: Henrik Bartholomeus

He he! Jag har hört talas om det knepet. Jag vill fylla mitt skåp med pingisbollar. Jag tror att det låter mer när många pingisbollar träffar ett golv än när många flirtkulor gör det. Jag vill filma "personensomöppnarskåpets" reaktion.

2008-01-21 @ 18:38:21
URL: http://bartholomeus.blogg.se
Postat av: ester

haha. flörtkulor is the shit. det vet alla dagisbarn. och så du och jag då, my evil companion!

2008-01-21 @ 18:48:19
Postat av: knivlisa

Henrik: - Ja, sant, men om det är fest så är det och då överröstar musiken ändå allt. Det är bättre med pingisbollar om man har en liten bjudning med folk man vill skämma ut ;-)

2008-01-21 @ 19:06:48
Postat av: Pär

Usch vad elakt det där knepet var. Fast jag tror jag ska ta till det när jag har inflyttningsfest. :)

Förresten, du ser ju hög ut på bilden... är det elakheten som svämmar?

2008-01-21 @ 20:13:32
Postat av: knivlisa

Ja. Du kanske inte har märkt det, men jag är hög av elakhet ganske ofta.

2008-01-21 @ 21:02:38
Postat av: Pär

Hehe, lite svårt att undgå att inte se det. Förbannat roligt är det också. Fortsätt i samma stil.

2008-01-21 @ 23:30:30
Postat av: Lina

Hahahaha :D! De måste fan jag göra :P

2008-01-30 @ 11:00:43
URL: http://linaroger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0