Livet vore roligare om man oftare fick säga: Rör du mitt bajs slår jag dig.

image124



Det här tror jag inte att jag får berätta.
Det är lite integritetskränkande.
Så vi kallar huvudpersonen "Susan".

För ett tag sedan sov jag över hos (min fullvuxna vän) Susan.

Mitt i natten började Susan jämra sig märkbart. Jämret gick över i panikångest.
Panikångesten i skrik:
 "NEEEEEJ OM DU TAAR DEN DÄR SKA JAG SLÅ DIIIG.

Jag: - Honey, vad är det?

Susan: - DOM TAAR......... Nej ähh inget.

Jag: - Du drömde bara..... ..(can´t stop myself) VAD DRÖMDE DU? TELL ME.

Susan: - Det är hemskt. Jag drömde att jag bodde i en studentkorridor och jag satt och bajsade.
Så helt plötsligt kommer en massa folk som bor i korridoren in på toaletten och ska ta mitt bajs. Och då helt plötsligt så ligger allt mitt bajs på golvet och det är jättelätt för dom att ta det...


bild från: www.op.se


Kommentarer
Postat av: Patricia

Den här kan jag inte låta bli att rekomendera. http://www.youtube.com/watch?v=-k98bRUOb4g&eurl= . Ingen dålig koreografi med grabbarna.

2008-01-22 @ 18:27:59
URL: http://patriciaindeed.blogspot.com
Postat av: Patrcia

Det finns en fortsättning. Men uppföljaren blir ju aldrig riktigt lika bra som ettan.

2008-01-22 @ 18:30:57
URL: http://patriciaindeed.blogspot.com
Postat av: Hannah-Hamburgskan

...lite 2 girls one cup-ångest över det hela.

2008-01-22 @ 19:50:54
URL: http://hamburgskan.blogg.se
Postat av: M

"Don't touch my shit!" Har man väl hört förut, eller?
Jänkarna tycker om bajs, anala fasen skulle Freud ha sagt.

2008-01-23 @ 14:33:32
Postat av: knivlisa

Patricia, ska kolla på klippet med spänd förväntan when i get home.

M, Det känns som om det är något freudianskt över det. Jag å min sida skulle nog tycka att det var kul om nån ville ha mitt bajs. Men det är kanske ännu mer freudianskt.

2008-01-23 @ 14:59:06
Postat av: kniven

patricia, shit vilka roliga snubbar. De har ju ingen aning om hur sköna de är. Vilken förbrödring.

2008-01-23 @ 21:58:10
Postat av: Sanna

Fan har suttit hur länge som helst och bara läst i din blogg sjukt roligt. Du skriver som ingen annan =) Många skratt härifrån Tack

2009-01-29 @ 22:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0