Regnågsspyn

image98


I natt hade jag en dröm som har fått mig att utstöta för allmänheten obehagliga läten under dagen vid random tillfällen.

Den utspelade sig på en restaurang med min syster:

Kyparen: - Hej vad vill ni ha att äta?

Jag: - Vad rekommenderar du?

Kyparen: - Regnbågsspy.

Jag: - Va?

Kyparen: - Regnbågsspy.

Jag: - Spy????

Kyparen: - Ja.

Jag: - Jaha, du menar sky?

Kyparen: - Nej.

Jag: - Vad innehåller spyn då?

Sandra: - Men Lisa, har du inte ätit spy förut? Det är ju lika vanligt som köttfärssås.

Kyparen: - Man vet ju inte vad den innehåller, det beror ju helt på vad kocken har ätit förut i dag. Men ni kan kolla på de andras tallrikar. Jag tror att den innehåller pannkaka.




Kommentarer
Postat av: Sofi

HAHA, jag missade först att det var en dröm, så jag tänkte "Hmm, regnbågsspy? Har jag aldrig hört talas om..." Jag ska läsa lite noggrannare i fortsättningen ;)

2008-01-04 @ 19:55:55
URL: http://sofinordin.blogspot.com
Postat av: knivlisa

haha.. ja det är nog bra. Annars tror du att jag är en idiot :)

2008-01-04 @ 20:57:07
Postat av: Slajmon

Hahaha! ja, vad ska man säga? haha!

2008-06-15 @ 04:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0