Mera pissoar...

This is why Gud skapade kommentarsfunktionen:





När vi ändå är så himla inne på pissoarer vill jag dela med mig av mitt favortittips:
Nämligen att smyga in på en pissoar på ett ställe med halvmycket folk, när det inte är nån där och pinkar. Och så lägger man i ett par tre guldtior i rännan!

Sen står man en bit bort utanför och checkar läget. Då och då tittar man in och kollar om någon har plockat upp tiorna.

När någon har gjort det, och man vet vem det är, kan man kalla honom "Kiss-äckel" för resten av kvällen, och resten av livet om man vill. Om man inte vet vem det är kan man kalla alla på hela stället Kissäckel. Borde bli en minnesvärd kväll.

Så. Det var mitt favorittips.




(Bild: http://www.storebro.nu/oppettider.html)


Kommentarer
Postat av: Martinsilja

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2009-05-05 @ 11:59:06
URL: http://martinsilja.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0