Säg till om ni känner nån skitsmidig hitman

Linus: - Du.. Ska vi byta olycksfall- och livförsäkring? Den här har en livförsäkring som bara kostar 13 kronor i månaden.

Jag: - Mmm. Hur mycket får jag om du dör då?

Linus: - 300 000.

Jag ($$$): - ...Jaha? Och om man betalar mer i månaden?

Linus: - Då kan man få ungefär en miljon.

Jag: - .......O*harkel*kej.

........

Jag: - Men du.

Linus: - Ja.

Jag: - Om jag skulle råka döda dig, och dom kommer på mig, får jag fortfarande pengarna då?

Linus: - Nej Lisa.

Kommentarer
Postat av: Käpt´n Flint

Amenöh! Dom ska ju inte komma på dig klantarsel, d'oh!



Du får läsa lite däckare o ta inspiration därifrån. Håkan Nesser är en jäkel på att hitta på sätt att ha ihjäl folk på. Börja där o... LYCKA TILL!

2008-06-11 @ 23:57:51
URL: http://www.myspace.com/killingkittensswe
Postat av: Alex

Slakta Linus med en fryst fisk som du sen äter upp till middag. Inget mordvapen - lysande

2008-06-12 @ 00:39:58
Postat av: knivlisa

Men kapten jag kulle få så dåligt samvete om jag inte sa nåt till nån. "råka" skulle kanske funka, men jag skulle vara tvungen erkänna.



Alex. Lysande. Okej. Då vet du vad som hänt om han försvinner och jag är en miljon rikare. Säg inget.

2008-06-12 @ 21:56:37
Postat av: Alex

Lovar...

2008-06-13 @ 16:26:28
Postat av: Käpt´n Flint

Undrar just vad jag menar med "däckare"?



Är det kanske en bok om folk som är hejare på att rulla på vintersulor på bilar eller kanske handlar den om nån glad sjömatros som utan mankemang svabbar loss det golv som är ytterst beläget på en båtuschling? Kanske är det bara en skrivelse om en person som gång efter annan somnar i lättaste laget vid intag av alkohol.



Deckare - schmeckare.



O du MesserLisa (KnivLisa på tyska, inte alls lika coolt), håll dig ifrån de däringa mördaridéerna. En miljon bränner du på en kvartsrast, den däringa Linusen kan du säkert lura ut mer pengar ur under er livstid. En mer långsiktig investering om man vill.



Anyhoo...



Dagens ord: Nätmaskryggskott (ursprung: vad Iker Casillas får ikväll när han har plockat ut bollen ur nätmaskorna för femtielfte gången när Zlatan o co har slått in just 51-0. Häjja Sväjje!)

2008-06-14 @ 07:53:31
URL: http://www.myspace.com/killingkittensswe
Postat av: knivlisa

hhahaha ja jag funderade ju just vad du menade med däckare.



Jag funderar på att inte mörda honom alls. Det skulle bli ett himla liv. Och han är rätt praktisk.

2008-06-16 @ 18:36:36
Postat av: link

frysta fiskar biter inte på mig. Möjligen ruttna fiskar på burk.

2008-08-05 @ 09:36:39
Postat av: Tiniustiril

I see first time your site guys. I like you :)

2010-04-22 @ 08:57:23
URL: http://tiniustiril.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0