Man vill ju veta på nåt sätt

Jag har trott att jag har mobilbloggat  en massa men det har tydligen inte funkat. Har en ny cp-telefon. Nu har ni missat en massa skoj, bland annat en massa bilder på systrarna Graaf och mig i Smögen.

Dom var rätt roliga, systrarna. Jag intervjuade dem och var lite orolig innan. Ibland träffar man ju människor som är så fräscha att man blir förblindad och inte vet vad man ska prata om. Men det gick bra, för dom gillar bajshumor och var liksom gosiga. Magdalena hävdar att Hannah fiser hela tiden. Sen säger hon att hon skojar, när Hannah håller på att strypa henne. Men det är ju svårt att veta då. Fiser hon mycket eller inte.






Kommentarer
Postat av: Patrickdina

You will be hearing from me soon. Thanks

2009-07-07 @ 08:26:48
URL: http://patrickdina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0