"Det skiter jag i"

Martin och Liza var här i går kväll. Det urartade som vanligt!!


Kommentarer
Postat av: Ämma

o_O okeeeej...
Fast jag ska inte säga nåt. Jag och en polare skrev sida efter sida med WoW-låttexter en kväll när vi var på lyset.

2008-03-02 @ 01:21:10
Postat av: knivlisa

hehe.. Man har skrivit mycket skit i sina dar. Tänk om man får reda på sin töntigaste text när man har dött. Gud ba "häär skämdes jag över dig".

2008-03-02 @ 11:02:17
Postat av: Ämma

Om Gud skäms över en så är det nog ganska illa ja xD
Usch.. Jag vet precis vilken text Gud hade skällt på mig för.. I 9:an skrev jag en dikt på svenskalektionen om en tjej som hade ett ohälsosamt förhållande till en fiol. Temat var kärleksdikter. Kommer fortfarande ihåg de två första verserna (av typ 8):

"Hanna är en tjej
som har en fiol
hon tycker den är hej,
hon tycker den är cool

Hon sitter ofta ute
hon sitter på en stol
hon sitter där och tjuter
i takt till sin fiol".

Jag fick vg.

2008-03-02 @ 23:26:09
Postat av: knivlisa

hashahaha VG!!!!(????)

Den är grym. Speciellt tredje och fjärde raden.. ojojoj.

2008-03-03 @ 20:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0