Helgens smartaste kille

image244



Det är kul i skärgården.

Axplock ur helgens konversationer:

Jonas: - Det vore jätteroligt att ha en giraff.

Jag: - Jaså varför då?

Jonas: - Jo, för då skulle man kunna göra hål i taket. Och göra som en bana i taket liksom, så att giraffen skulle kunna sticka upp huvet och gå omkring. Fatta vad kul det skulle se ut på övervåningen. Med giraffhuvudet som åkte hit och dit.

Jag: - Ja.. Jo..

Jonas: - Eller jag vet. Man kan ha en struts också. Och göra tvärtom. För den skulle ju sticka ner huvet på undervåningen.

Jag: - Ja.. Jo..


Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha, ja tänk vad roligt med en sådan bana i taket så kan man se en giraffkropp skumpa runt på undervåningen. DET om något skulle ju vara en partyhöjare av hög klass. (Lite som giraffen i Loranga, Masarin och Dartanjang för dem som läst den boken)

2008-03-16 @ 18:26:58
URL: http://www.acupoftea.blogg.se
Postat av: knivlisa

haha, ja. Tänk om man hamnade på en efterfest där dom hade en sån. Alla ba vem har hällt droger i min drink...

2008-03-16 @ 23:50:13
Postat av: josse hh

haha, det tog typ tio min innan jag fattade att det var en struts på bilden X)

2008-03-17 @ 17:28:02
URL: http://jossehh.blogg.se
Postat av: knivlisa

hahahha. Brainy.

2008-03-18 @ 09:20:29
Postat av: Geirtina

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2008-10-16 @ 14:32:28
URL: http://geirtina.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0