Ja.. Jo... sant..

Sandra (min syster) ska åka till Indien.

Sandra: - Mamma håller på och snackar om att jag måste vaccinera mig. Hon säger "Och du måste äta malariamedicin.  Du har ingen aning om hur det är  att ha malaria." Men vet du vad jag säger då?

Jag: - Nej.

Sandra: - Det finns faktiskt ingenting som kan vara värre än att ÄTA malariamedicin.

Jag: - Vaddårå. (tänker att hon menar alla biverkningar - depressioner, pigmentförändringar och hallucinationer)

Sandra: - Jamen det smakar ju skitäckligt...



Nu åker jag ut i skogen i flera dagar utan internet, om nån undrar.


Kommentarer
Postat av: Micke

hemkommen från norra Indien för ett tag sen, fick parasieter x2 men säg till Sandra o strunta i malariatabletterna, inte lönt. Kör på hepatit, stelkramp, polio o turistdiarré...
Ska hon till Goa så är det lugnt oavsett. Norra Indien e lite värre ;) hare så skönt i internetfri milö

2008-03-20 @ 09:38:35
URL: http://trana365.blogspot.com
Postat av: Alex

Jag viste inte att det fanns platser kvar utan internet...

2008-03-20 @ 11:36:09
Postat av: knivlisa

Tack micke, ska hälsa na.

2008-03-26 @ 10:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0