Tjejer är det konstigaste som finns


(bild: cinemasource.com)

Frida och jag har sett Into the wild. Mycket bra film. 

Sedan googlade och youtubade vi huvudrollsinnehavaren Emile Hirsch i en timme, for obvious reasons.
Såg flera tusen bilder på honom och lärde oss hans roll-cv utantill för kommande behov.
Det hela fick ett abrupt slut då vi såg honom hos Letterman.

Jag: - Men... Han är ju jätterolig. Nu är man inte kär i honom längre.

Frida: - Näe vilken besvikelse. Han är inte alls lika svår som man trodde.

Jag: - Näe... Och så självsäker.

Frida: - Han har ju bra svar på allting. 

Jag: - Mmm. Synd..


Tjejer är ju sjuka i huvet egentligen.. VILL att killar ska va svåra. Men dom blir ju så mycket hetare då.

Kommentarer
Postat av: knivlisa

oj förlåt monica jag råkade radera din kommentar när jag egentligen skulle radera min. Men ja jag håller med dig.

2008-05-19 @ 13:35:57
Postat av: Uismine

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2009-08-07 @ 07:21:46
URL: http://uismine.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0