"Jag hoppas du ruttnar i helvetet"




Det var en oerhörd dramatik på tvåans buss i morse.

En piffig "fin" tjej (en sån som petar i maten, pratar nasalt och aldrig bajsar på jobbet) kom försent till busshållplatsen.
 
Så då började hon springa med bussen och knackade på dörren.
Men chauffören öppnade inte utan fortsatte köra. Och då ramlade stackars tjejen och bussen tvärnitade.

"Öppna dörrarna det ligger en tjej här under" skrek folk i bussen.

Hon kravlade sig upp och satt och skakade vid vägkanten och hade milkshake över hela
fina kjolen och kemtvättsjackan. Sedan steg hon upp och
gick bort till chauffören och skrek:

"Jag hoppas du ruttnar i helvetet". ("ja det hoppas jag med" ekade folk)

Och frågade oss i bussen:
"Ni såg vad som hände va? Jag ska anmäla det här".

Alla ba jaaaaaaa hemskt, chauffören han är en idiot stackars dig jag kommer vittna för dig typ i rättegången.
Folk gick till och med av bussen i protest. "Den där störda turkjäveln kan man inte åka med", sa en arisk man.

Det var så komiskt på nåt sätt.

Det var ju synd om henne, men man får ju faktiskt skylla sig själv om man springer i högklackat efter en buss och slickar upp sig mot dörren (nåt jag själv gjort flera gånger för övrigt).

Och så alla resenärer som tyckte chauffören var en idiot bara för att de blev berörda av att tjejen hade milkshake på kemtvättsjackan.


(Bild: digitalspegling.blogg.se/bussforare/)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha!



Kollektiv idioti.

2008-05-14 @ 16:29:46
Postat av: Käpt´n Flint

Men du (civilkuragesfylld som du är) gick väl utan tvekan fram till den stackars utmobbade busschauffören o sa att det inte alls var hans fel o att du höll på honom va?

2008-05-14 @ 16:30:07
URL: http://www.myspace.com/killingkittensswe
Postat av: knivlisa

haha, nej jag är otroligt feg egentligen. Jag tänker inte ens tanken, bara sitter där och observerar. Det är som att vara på teater, man kan ju inte gå in och störa historien på det sättet. Dessutom var chauffören ganska självförsörjande vad gäller försvaret. Höll på och tjimmade och så. "Det är väl inte MITT problem att HON springer efter bussen".

2008-05-14 @ 17:11:57
Postat av: Joel

Drack hon milkshake tidigt på morgonen?!

2008-05-14 @ 17:13:20
URL: http://www.joeljosefsson.blogspot.com
Postat av: knivlisa

Ja.. det såg ut så.. Men det kan ju ha varit nån sorts latte med jättemycket skum och mjölk.

2008-05-14 @ 17:15:08
Postat av: knivlisa

Fina tjejer dricker väl inte milkshake förresten. Det var kanske nån smoothie utan bär, för att det är för mycket kalorier i bär..

2008-05-14 @ 17:16:58
Postat av: Käpt´n Flint

Alltså, nu är jag ju inget expertet på smoothies men är inte liksom grundidén att det är bär som man mosar till så att de ska gå att dricka? Eller menar du att det var mosade frukter i istället.



Iallafall så lät det ju bra att busschaffisen klarade sig själv. Jag gör precis som du, liksom sitter jämte o tittar på som om man inte är medspelare i sitt eget liv.

2008-05-14 @ 19:44:40
URL: http://www.myspace.com/killingkittensswe
Postat av: Joel

Om det var milkshake skrattar jag ihjäl mig åt den här historian!

2008-05-14 @ 19:56:42
URL: http://www.joeljosefsson.blogspot.com
Postat av: den brunhåriga

jävlit PK med arisk, eller?

2008-05-15 @ 15:35:32
Postat av: Anonym

milksshake e rätt mycket 80 asså. Konstitt att de finns fortfarande ?

2008-05-15 @ 18:05:12
URL: http://denperfektapartnern.blogspot.com
Postat av: Ämma

Hehe, jag är precis likadan xD Sitter och stör mig på folk som är idioter, men är för feg för att vråla "fy fan va ni är dumma i huvet".. så jag väntar tills jag kommer hem och skriver blogginlägg om det istället :p

2008-05-15 @ 18:24:59
URL: http://aemmasblogg.blogspot.com
Postat av: knivlisa

hahhaa, ämma exakt. Egentligen är man ju skitnöjd när nån är dum i huvet, just därför.

2008-05-15 @ 18:39:32
Postat av: n

hahaha men aryan monday kan ju dö.

2008-05-17 @ 10:39:39
URL: http://nooni.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh, hade det inte varit en "fin tjej" hade det kanske inte vart roligt.

Men sånt är ju jätteroligt när dom råkar illa ut. Helt plötsligt är dom fula, bara sådär!

2008-05-17 @ 14:16:22
URL: http://fantastiskblogg.webblogg.se/
Postat av: knivlisa

haha ja jag vet. Det är det roligaste som finns när fina tjejer blir fula och bortgjorda.



Och ja Aryan monday kan dö. Ska han bara ha.

2008-05-17 @ 14:35:17
Postat av: Bragemari

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2008-09-11 @ 10:55:33
URL: http://bragemari.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0