Vb: Blogg mobilblogg. Jag gick upp i ott

MMS

mobilblogg. Jag gick upp i ottan för att följa med linus och hans jobb på nån fältbiologvandring. Men jag känner mig lite utsatt. Alla bara fortsätter när dessa varningsskyltar dyker upp. Kom Lisa det är ingen fara säger de. Som om de är up to something. Jag känner mig som Isak i Bibeln när Abraham ska offra honom och de går till avlägsna platsen på berget.

 

Uppdatering: 

Ok detta skickade jag i lördagsmorse. Det tar alltså 2 dygn för en mobilblogg att komma fram. 


Kommentarer
Postat av: Alex

Ett hett tips kan ju vara att ni drar på er nått färgglatt plagg a la 80-tal. Kläder i mörkt och beige som går ton i ton med skogen kanske inte är världens bästa idé...

Har du sett Jägarna?

2008-11-10 @ 09:19:04
Postat av: ingela

vännen, har du sett true blood? http://www.trueblood.se himla bra serie

din blogg är toppen. bookmarkad :)

2008-11-10 @ 10:19:11
Postat av: knivlisa

Ja!!!! Jag älskar true blood. Grymmaste vinjetten i mannaminne!



2008-11-10 @ 10:25:57
Postat av: Lisa

Bra! Då vet vi att du lever och att våran favoritblogg kommer fortsätta.



Idag berättade en lärare för mig att "dom som gör uniformerna" = jag har ingen aning om vilka de är, har tänkt göra dräktera cerise/rosa/lila istället, eftersom älgarna ändå är färgblinda. Är inte det underbart och onödigt vetande?

2008-11-10 @ 23:03:59
URL: http://hanky.se/fantastisk
Postat av: Alex

Och hur får man reda på att en älg är färgblind?

2008-11-10 @ 23:49:48
Postat av: Lisa

Åh, det skulle jag ju frågat..

Den verkar sällan se skillnad på städer och skog!

2008-11-11 @ 07:13:59
URL: http://hanky.se/fantastisk
Postat av: knivlisa

Haha, vilken filur som kom på det, att älgarna ändå är färgblinda.

2008-11-11 @ 10:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0