Det får man väl lov att hålla med om


 

 

Linus i natt: - MEN SNYGGBERT. Den kan ju omöjligt ha repat upp din.

 

 

 

I normala fall skulle jag ha konfronterat honom direkt. Men jag bara orkade inte för jag sov så skönt. 

 

I morse: 

 

Jag: - Linus, i natt sa du "Snyggbert, blablalba". Vad var det egentligen?

 

Linus: - Ja just ja.. Jag drömde att jag körde ut bilen, och så började en annan chaufför tjafsa om att jag hade repat upp hans bil och förstört den. Men jag hade verkligen inte förstört den, bara repat den lite. 

 

Jag: - Varför kallade du honom Snyggbert?

 

Linus: - Det är en bra förolämpning.

 

 


Kommentarer
Postat av: Alex

Det låter typ som en stekare som tror han är något..

Snyggbert alltså, inte Linus :)

2008-09-30 @ 12:03:18
Postat av: Ruff

Snyggbert. De är som Alex säger. Jag tror att jag ska börja använda det som tilltalsnamn på alla med backslick.

2008-09-30 @ 13:54:07
URL: http://tankarideer.blogspot.com
Postat av: knivlisa

Ja det ska jag också.

2008-09-30 @ 13:55:32
Postat av: Olov

jag har läst några olika saker du skrivit här på den här sidan. nästan alla saker har gjort att jag skrattat svagt eller starkt. bra! hejdå.

2008-10-02 @ 19:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0