Wisdom of the night from Martin

Jag sitter i sovrummet.

Linus och hans polare i vardagsrummet. Det är kul att tjuvlyssna.


Linus: - Jag har varit ihop med henne!!! (jag vet inte vem de snackade om men DÄR började jag lyssna kan jag lova).

Martin: - Va?? Äre sant?

Linus: - Ja.. Eller HON var ihop med MIG kan man säga. Vi hånglade nån gång och sen tyckte hon att vi var ihop. Det varade i nån vecka, men grejen var att jag kunde inte fortsätta. För hon hade SÅ DÅLIG ANDEDRÄKT!

Martin: - Haha.. Det är som Åsa  och Anders (fingerade namn, om de skulle läsa här, men det skulle de nog inte). De har ju båda två jättedålig andedräkt.

Linus: - Men då passar de väl bra ihop då.

Martin: - NJa.. Bara för att man har dålig andedräkt behöver ju inte det betyda att man har dåligt luktsinne..

Linus: - Näe.. Det är klart.


Kommentarer
Postat av: Alex

Det kanske blir något possitivt när båda har dålig andedräkt, typ som en parningslukt som båda kan känna igen sig i. Det skulle ju förklara att två personer med dålig andedräkt har sökt sig till varandra.

fatta hur en flaska Listerine skulle kunna sabba deras förhållande...

2008-10-01 @ 10:35:25
Postat av: Sica

Hej! Du är, efter ett tips från en av mina läsare, en av de nominerade i tävlingen om veckans blogg hos mig! Du tävlar mot 4 andra bloggar om att gå vidare till månadens blogg-tävlingen i slutet på oktober och vinner du där är du nominerad till årets blogg-tävlingen i december! Det här är tävlingen då läsarna och bloggarna själva utser de nominerade till årets blogg 2008 -i alla kategorier!



Det är nämligen läsarna som bestämmer vem som vinner genom att rösta en gång per dag på sin favorit genom att skriva namnet på den blogg man röstar på i kommentarsfältet. Blogg och/eller mailadress på den som röstar måste finnas med för att rösten ska vara giltig. Tävlingen pågår till lördag 4/10-08 och resultatet samt alla röster publiceras på söndag 5/10-08! Lycka till! /Sica

2008-10-01 @ 11:25:07
URL: http://sicastyle.blogg.se/
Postat av: Sica

Du får tyvärr inte rösta på dig själv :0)

2008-10-01 @ 13:32:50
URL: http://sicastyle.blogg.se/
Postat av: Alex

Haha! Gick du in och röstade på dig själv Lisa? =D

2008-10-01 @ 14:53:09
Postat av: knivlisa

Ja, det var ju ingen annan som hade röstat! De var synd om mig.

2008-10-01 @ 15:32:16
Postat av: Alex

Nu har jag röstat på dig!

2008-10-01 @ 16:45:44
Postat av: knivlisa

Hihi. STALKER.

2008-10-01 @ 18:10:52
Postat av: dålig andedräkt

HAHAHA KLOCKRENT

2010-01-03 @ 22:34:55
URL: http://www.daligandedrakt.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0