Man ba va




Jag har encountrat Rafael Edholm i lite olika lustiga sammanhang genom livet.

Det verkar fortsätta så.

Igår var jag på premiären av en film som heter Bitch Slap. (Jag vet inte exakt hur dålig den var, för jag smög ut efter 20 minuter. Resten kanske var hur bra som helst. Höhö. Hardly.)

Innan filmen började fick publiken ställa frågor till de tre huvudrollstjejerna.

Typ ingen frågade nåt.

Förutom EN.

"What's your cup size?" sa en herre i publiken. Helt utan timing också (hur man nu kan ha timing på den frågan).

Brudarna ba ".........öööh..... next question".


Det blev halshuggningsstämning i lokalen. Jag höll på att skratta ihjäl mig. Men jag skrattade tyst för det kändes inte pk att let it all out. Hade jag vetat då vem som ställde frågan hade jag dock kissat på mig av skratt.

För det var tydligen Rafael.



Kommentarer
Postat av: manda

haha :D klockrent :D

2009-11-19 @ 19:02:55
URL: http://rundfyrklant.blogg.se/
Postat av: Pär

Det är ju DU där på bilden... bruden i mitten. Det skulle man i alla fall kunna tro.

2009-11-19 @ 19:15:47
Postat av: dojte

hahah klockrent där ja :p

2009-11-19 @ 19:42:03
URL: http://dojtes.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha, vad sjuktsagt. Men ja jag håller med om att det var kul

2009-11-19 @ 20:06:27
Postat av: Anonym

hahahaa skön ju. jag såg honom idag på ett café, YUMMY!!

2009-11-19 @ 20:35:08
Postat av: fel i cia

haha skön ju. såg honom idag på ett café, MUMS

2009-11-19 @ 20:36:48
Postat av: ColinZeal

SNARK åt halshuggningsstämningen!

Lisa, du skulle garvat högt och rått åt frågan för att trycka ner din känga i strupen på alla uptight pk-offer!



Alla offer, gå o skaffa er ett liv! Fan så tragisk man får vara!



Jag, bitter? Neeeeej!

;)

2009-11-19 @ 20:51:20
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Wendy

Någon som kan berätta vad pk är? Känner mig lite efter när alla vuxna säger så och jag som fortfarande är tonåring inte har någon susning, haha.

2009-11-20 @ 08:06:00
URL: http://wendysvardag.wordpress.com
Postat av: Linnea

Haha, du skämtar!



För övrigt drömde jag om dig inatt, du satt och åkte motorcykel och berättade att du skulle va med i programmet "Halv åtta hos mig" och jag tänkte att jaa...va roligt att knivlisa ska va med där, de ska jag kolla på...sen vakna jag...spännande dröm...

2009-11-20 @ 08:22:39
Postat av: knivlisa

Wendy, haha. "jag som fortfarande är tonåring". GULL!



Pk betyder politiskt korrekt.



Linnea: HAHAHA. Helt sjukt kul.



Pär: heh.. Eh. No.

2009-11-20 @ 09:35:20
Postat av: Xerxes

Kul!

2009-11-22 @ 10:25:31
URL: http://persiamonamour.blogspot.com/
Postat av: Nina

Jag tänkte också att det var du på bilden. En sån där photoshopgrej när man har tid över. Fast då skulle den helat kniv-slap. Det låter farligare.

2009-11-24 @ 13:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0