En liten förtydling till alla elaka

Någon Fredrik mailade mig och sa att Amandavardet bloggat om mig.

Jag är hybrisens moder just nu. Hon skriver visserligen "vet inte om jag bör länka men whatever". Men ändå. Tänk så nära att jag blev länkad av vår tids största youtubefenomen.








Under Amandas inlägg har flera kommenterat: "Det är ju Knivlisa, hon driver ju med dig fattar du väl" "Knivlisa är ju bara iroooonisk, du fattar ju inte ett skit", "Vad ful du är".


HAH???

Palla hålla PÅ säger jag. Jag drev inte ett skit.
Det var ASBALLT att träffa henne. Idioter.

Kommentarer
Postat av: Samuel

Haha du är så kändiskåt att du skulle tycka att det var ballt att träffa hitler!

2009-10-28 @ 11:36:01
Postat av: Knivlisa

Samuel: Så klart det vore det! Det skulle ju betyda att döda kan uppstå eller att man kan resa i tiden. Sinnessjukt ballt.

2009-10-28 @ 11:38:11
Postat av: Emelie från Östersund

Åh vad liten du ser ut. Hon är ju typ hälften så ung som du.

2009-10-28 @ 11:44:43
Postat av: Emelie från Östersund

Seriöst, om du hade varit 15 och fått barn så hade hon kunnat vara din dotter så här 15 år senare.

2009-10-28 @ 11:46:36
Postat av: knivlisa

Emelie: Mmm. Pinig mamma i så fall. Som kallar sin dotter för vårt tids största youtubefenomen.

2009-10-28 @ 11:54:55
Postat av: Millan

Men det var ju kul att träffa henne? Kortis. haha nej jag skojja bara. Du såg lite kort ut på kortet men det är kanske långis jag ska säga till henne? eller jag vet inte. Nu blev det bara knas alltihop

2009-10-28 @ 12:09:56
URL: http://herrwicked.blogg.se/
Postat av: FEB

hahaha det är min dröm att få träffa amanda. Hon är min idooooool. Jag brukar stå i mitt badrum och träna mig fördärvad för att lyckas göra videobloggar i klass med hennes, men dom blir fasiken aaaldrig lika bra, frustrerande! Kanske man kunde leja henne till att hålla kurs? Det skulle vara nånting det :)

2009-10-28 @ 12:24:38
URL: http://byfeb.blogg.se/
Postat av: Nana

Du är så himla rar :)

2009-10-28 @ 12:27:37
Postat av: Annikasan

Nu har jag skrivit en aggresiv kommentar till alla elaka öckliga nätmobbare som kommenterat inlägget om dig på Amandavardets blogg. Usch och fy.



Tur för dig att du bara får gulliga kommentarer om hur snygg du är. Och tur för mig att du så ofta kommenterar mina inlägg med ett haha!

2009-10-28 @ 12:34:25
URL: http://annikasan.blogg.se/
Postat av: knivlisa

Annikasan: Bra kommentar, jag såg den :)



nana: hehe.. Rare menar du ;-)



Millan: Ja! det var ju precis det det var. Kul. Det var hon som var lång tror jag.

2009-10-28 @ 13:06:41
URL: http://knivlisa.blogg.se/
Postat av: Sus

Hon är nog smartare än de flesta.

Vem skrattar på vägen till banken med alla reklamintäkter tro...?????

2009-10-28 @ 14:20:29
URL: http://susolsson.blogspot.com
Postat av: Daniel

Gillar svenska tjejer.



Ni e liksom så goa.



Lite ja.. hollywood över er!

2009-10-28 @ 14:44:29
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Meeeeeeeeeh!

Hon skulle länkat.



Du har länkat henne massor av gånger.

2009-10-28 @ 14:50:24
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: j

hahaha, hon borde länkat.. hon som driver;)

2009-10-28 @ 16:14:47
URL: http://tryme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nää skulle aldrig ta åt mig om vad någon säger. Jag e som jag är. HAhah om de inte gillar de är det deras problem. JAa du verkade också riktigt söt och trevlig :)



/AmandaVarDet

2009-10-28 @ 16:47:30
Postat av: Anonym

vad har hänt med din uppdatering?

du updaterade mycket mera förut!

2009-10-28 @ 18:53:26
Postat av: gotteochvi♥

ÅH -KAN JAG FÅ DIN AUTOGRAF NUUUUUUU?????!!!!!

2009-10-28 @ 19:02:22
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Sandra

Första gången jag hört talas om denna Amanda, och måste bara fråga efter att nyss ha kollat på hennes videobloggar - skämtar hon eller? Isåfall är han sjukt rolig. Om hon inte skämtar så blir jag rädd. Men du som träffat henne måste ju då kunna säga om hon pratade så då? Som om hon har ett marsvin i halsen?

2009-10-28 @ 20:16:51
Postat av: knivlisa

Sandra: Hon pratade HELT normalt. Så jag tror verkligen att hon skämtar när hon snackar marsvin.



gottovi: Absolut.

2009-10-28 @ 20:24:42
Postat av: Pernills

HAHAHAHA jag ÄLSKAR hennes rubrik "jag och en läsare" vilken råskön brud

2009-10-28 @ 20:32:26
Postat av: Dvärghundspossen

Det är så himla underligt med människor som verkligen HATAR bloggfenomens-brudarna... Som folk som skriver på Kissies blogg att hon är "jordens avskum"... Jaha, om KISSIE är "jordens avskum", vad ska man då säga om... typ... Hitler? Weird.

Postat av: TalkBack

Hm, var det bara jag som tolkade Emelie från Östersunds kommentar som en fin, subtil komplimang? Om Amanda är hälften så ung som du, så betyder ju det att du är dubbelt så ung som Amanda - och det låter ju som en ganska bra grej, tycker jag! :)



Såvida man nu inte likställer dubbelt så ung med hälften så gammal, och Amanda är väl... arton? I så fall skulle du vara... nio. Nja, okej, jag kanske ska revidera det där med att det var en komplimang, trots allt. Eller så är det så att "hälften så ung" betyder "dubbelt så gammal", vilket skulle göra Amanda i närheten av pensionsålder. Vilket i sin tur gör att hennes agerande i videoklippen får en ny dimension...



Och sen blev allt svart. Eller jag vet inte. Invecklat blev det i alla fall.

2009-10-29 @ 14:28:12
URL: http://originaltalkback.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0