Igår kväll i bilder

Jag och Liza var på invigningen av Stockholm Fashion Market. Jag gick dit för snittarna, men det fanns mycket att titta på också. Till exempel Robinsondeltagarna som fortfarande posar på ett väldigt överlyckligt sätt, med ena benet framför det andra och allt. Och så fanns där en isprinsessa.



Och en jordglobsflicka


Sen gick vi till Pom Pom Parlour där Vulkan och Amelia hade en grej. I goodiebagen fick man en voodoodocka. Kändes som ett nytt fräscht grepp. Man fick också glidmedel. Man kanske ska använda det på dockan, så att det inte gör ont med nålarna. Men man förlorar ju poängen då. De har missförstått allt, goodiebagtillverkarna.


Fast den såg inte ut så, men jag glömde ta kort på den.


Sen gick vi en sväng till Riche. Där träffade vi Martin, en barndomskompis.



Vi munhöggs lite. Han sa att jag var urtypen för en Richebrud. Jag sa att det var andra gången jag var där. Han sa säkert, nu ljuger du. Jag frågade varför han blivit backslickkille. Han sa att han inte var det. Jag sa hihihi. Han sa att han faktiskt ska klippa sig i morgon. Jag sa säkert, nu ljuger du.



Jag har faktiskt nästan aldrig varit på Riche. Jag hittar inte ens mellan lilla och stora baren. Anders Timell hjälpte oss. När jag jobbade på Expressen bondade vi sjukt mycket. Sen tog han med oss genom köket till Teatergrillen.


Liza.

Där ska man vara fin märkte vi. Det fina folket hänger där. Så vi gick därifrån.


Då regnade det, så jag lämnade cykeln för det blir så kallt om händerna att cykla i regn och jag har inga vantar.



Hon som satt bredvid på tunnelbanan glömde sina handskar. I vanliga fall ska man lämna in sånt nånstans, men jag valde att se dem som en gåva från Gud.

Kommentarer
Postat av: Pär

Hahaha!!! man frågar inte en backslickkille varför han är backslickkille. Ska vara du till nåt sånt.

2009-10-09 @ 12:01:45
Postat av: knivlisa

Om man är backslickkille så har man faktiskt gjort ett aktivt val att bli det. På samma sätt som man blir vegetarian eller bög. Då får man ju stå till svars.

2009-10-09 @ 12:14:57
Postat av: Pär

BÖG!? HA???? Tror du man väljer det?

2009-10-09 @ 12:17:01
Postat av: Pär

Okej jag fattar du skojar.

2009-10-09 @ 12:17:28
Postat av: knivlisa

hahahahaha... Jag kände bara lite för att vara lite politiskt inkorrekt.

2009-10-09 @ 12:18:42
Postat av: Daniel

Välja att bli gay?



Ja då måste man stå till svars. För vem vill innerst inte ha riktig rama kuk??

2009-10-09 @ 12:38:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: j

aktivt val att bli bög och brunhårig o dyl. hmm... tåls att funderas på..

2009-10-09 @ 12:59:37
URL: http://tryme.blogg.se/
Postat av: Anders - bög

Aktivt val? Vad snackar du om?

2009-10-09 @ 13:02:19
Postat av: knivlisa

Hallå. Jag skojade. Står längre upp. Herregud.

2009-10-09 @ 13:13:31
Postat av: ColinZeal

Sen NÄR väljer man sin läggning Lisa? Valde du att gilla män? När?



Ja, skojar såklart. Folk läser verkligen inte innan dom brusar upp.. :-P

2009-10-09 @ 14:10:50
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Myaraq

SÅÅ snügga handskar lämnar man inte in hur som helst.



Jag fick till exempel ett rött paraply en gång.

2009-10-09 @ 14:43:10
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: knivlisa

Colin: hahaha, you almost got me. Du skulle inte sagt att du skojade.



Myaraq: EXAKT min tanke. Det är gud, I´m telling you. Och folk säger att han inte finns. psy!

2009-10-09 @ 14:45:56
Postat av: Käpt´n Flint

Jag tycker att det kan vara ok att skoja lite med backslickkillar eftersom de ändå är så trygga i sig själva, har stora penisar och kan se helheter i sina handlingar och bryr sig om andra. Det är fina människor med mycket självdistans det.

2009-10-09 @ 17:03:31
URL: http://www.myspace.com/delorymusic
Postat av: ColinZeal

Fan! Failade brutalt när jag inte körde hela vägen. :P

2009-10-09 @ 20:22:26
URL: http://www.colinzeal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0