Min största ånger

Jag brukar försöka att inte ångra saker, utan gå vidare och hitta annat i livet att glädjas över eller helt enkelt nöja mig med det jag har.

Men.

Ibland funkar det inte. Ibland skrynklar jag min panna, suckar tungt som en urgammal man och jämrar mig högt. "Ojojojojoj" skanderar jag. "Om jag ändå hade handlat annorlunda".

Jag gjorde det nyss. Vid åsynen av denna klänning, som jag INTE köpte när jag var i Yemen för fem år sedan. Hur sjuk i huvet kan jag bli liksom.




VÄLDIGT sjuk uppenbarligen.

Kommentarer
Postat av: koko

UNDERBAR klänning! Fint att det är tjejhänder som tafsar på puppera. Behöver man liksom inte propagera med vilket kön man föredrar!;-)

2009-10-27 @ 06:07:24
URL: http://www.nangialas.blogspot.com
Postat av: ColinZeal

Skulle det där ha varit brudgummens händer då eller?

Ifall du skulle ha haft den på dig i lördags menar jag.

Good thing you didn't, Sylvi hade nog kastat

avundsjuka blickar på dig.. :-P

2009-10-27 @ 07:16:37
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Dvärghundspossen

En TAFSKLÄNNING? På nåt sätt förväntar man sej inte att hitta såna i exotiska länder...

Postat av: manda

Du ångrar alltså att du inte köpte den...DET där? OMG!

2009-10-27 @ 08:29:07
URL: http://rundfyrklant.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha vilken rolig klänning. Jag förstår dig. Tyckte pojken att den skulle passa?

2009-10-27 @ 08:43:49
Postat av: knivlisa

Emelie: Det bästa var att pojken inte alls fattade att det var något speciellt med klänningen. Han ba "madam you maybe buy this one?" Fast på arabiska förstås för han kunde ju inte engelska.



Manda: JA!

2009-10-27 @ 09:22:17
Postat av: Rickard H

En äkta tafsklänning! Den var väl helt seriös eller? Typ som att någon verkligen skulle tycka den var vacker!!

Är inte Yemen jättemuslimskt med burkor och allt?

2009-10-27 @ 09:34:33
Postat av: knivlisa

Rickard: Haha ja! Asmuslimskt.. Men det är män som tillverkar kläderna och det är väl nån med böjelser för porrhäxor som tillverkat den och tycker kvinnorna borde se ut så under burkorna.



2009-10-27 @ 10:22:09
Postat av: Mia

Jösses! Händerna ser läskiga ut. Förvridna på något sätt. Man skulle inte vilja se resten av kroppen på människan vars händer de har tagit modell av. :(

2009-10-27 @ 13:24:10
URL: http://shazan.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad gjorde du i Yemen? Kan man semestra där????

2009-10-27 @ 17:03:48
Postat av: knivlisa

Anna: jag jobbade som engelskalärare. Nej man ska nog inte semestra där. Utlänningar blir alltid kidnappade och typ mördade.

2009-10-27 @ 17:17:56
Postat av: F E L I C I A

Haha. Haha. Haha. Kolla den där lilla byggarebob dvärgen i bakgrunden!

2009-10-27 @ 17:28:28
URL: http://fellann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0