Kristen tidning stjäl och utnyttjar barn

 


I natt drömde jag att jag var på fest på tidningen Dagen och jag hade med mig mitt lilla barn som hette Underage. Det var ett väldigt märkligt barn som var både skitgulligt (alla ville hålla honom och pussa på honom (uäääk) hela tiden) och respektingivande och mäktigt. Underage var typ 1,5 år men kunde dricka kaffe och prata astydligt och berättade att han precis hade varit i Afghanistan och sett misären.

Sen.. Bara sådär, så var helt plötsligt Underage utrikesredaktör Anders barn. En reporter förklarade att Anders måste sända ut honom på uppdrag i världen och genom Dagen hade han mycket bättre försäkringsmöjligheter om något skulle hända honom. Underage sa:

- Jag måste göra det här. Have faith in our Lord.

Alla prisade Gud. Då fattade jag förstås att jag inte kunde behålla Underage. Sen var det nåt sorts extrainsatt redaktionsmöte där alla ville tacka mig för att jag var så samarbetsvillig. Jag fick något som hette fredsrosor. Dom hade specialbeställts.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahaaa ! Helt fantastiskt !

2009-01-16 @ 10:37:28
URL: http://www.crazybitch.devote.se
Postat av: Georgsabrina

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2009-03-31 @ 08:12:56
URL: http://georgsabrina.20six.fr
Postat av: Georgsabrina

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2009-04-02 @ 08:32:00
URL: http://georgsabrina.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0