Orka tänka

image63

Jag
: - Hej jag heter Lisa och ringer från *tidningens namn* jag söker..... Jon Blund..?

Kille: - Ja, vaddå... Vem söker du?

Jag: - Jon.

Kille: - Jon?

Jag: - okej. Har jag inte kommit till Jon Blund? Du sover väl inte, hihi? Finns det inte någon som heter det här? Eller ännu värre: Finns det någon som heter det?

Kille: - Alltså, du har kommit till Jon Blund, men det finns ingen Jon här.

Jag: - Nähä. Okej, men vaddå...

Kille: - Alltså det här är en affär... Vi säljer sängar som heter Jon Blund. Men jag känner ingen som heter Jon här.

Jag:  - Okej. Men jag fattar allt då. Hej då.

Kille: - Okej hej då.


(bild från: amnesty.uib.no/)

Kommentarer
Postat av: ava

Hahaha, du skulle ha gett den till mig!

2007-10-13 @ 12:52:00
Postat av: Camilla

HAHAHAHAHA klockrent! du är bäst!

2007-11-02 @ 19:24:58
Postat av: Tarjeimathilde

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2010-04-21 @ 09:23:59
URL: http://tarjeimathilde.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0