En till kategori bort

Samtal om Jude Law och hans förhållande med barnflickan. Och andra kändisar som gjort likadant (jag sitter inne på flera hemlisar om svenska "barnflickor"):


Jag: - Alltså, om man någonsin ska skaffa en barnflicka. Ska man verkligen behöva tänka att hon inte får vara en snygg snärta på 19 bast.. Är det sjuhundra procent sant att hon och ens man ligger då eller?

Stina: - Ja, man ska ju aldrig i livet skaffa en snygg en. Om jag ska ha en barnflicka får det lov att bli en ......tysk ful tjej eller nåt. Eller shit.... Inte en tysk så klart. Det går ju inte.






Tyskan. Bild Expressen.se

Kommentarer
Postat av: Amanda

hah. Älskar din blogg!

kan du inte blogga lite oftare? :P



/amanda

2008-08-01 @ 17:24:51
Postat av: Josefin

Håller med Amanda! :)

Haha vad är det för fel med tyskar?

2008-08-02 @ 00:20:18
Postat av: knivlisa

Tack tack.. Jo jag tänker ofta att jag ska blogga oftare. Men... Oftast när jag kommer på något jag ska skriva är jag inte vid nån dator.Den fantastiska lösningen var ju mobilbloggning som jag kom underfund med strax innan jag bytte till tele2. Och tele2 funkar tydligen inte att mobilblogga med.. Pucked!

2008-08-03 @ 20:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0