Man ska inte ropa hej förrän man är över bäckenet.


image156


Jag har ju tidigare "hyllat" City Dental, för deras enastående tandvård. (här  till exempel)

Nu har båda mina fyllningar ramlat  ut.
Så jag ringde för att klaga.

Jag: - Hej, jag gjorde två lagningar för inte så länge sedan och båda fyllningarna har ramlat ut. Det började knastra och ha sig mellan tänderna utan anledning.

City Dental: - Jaså.

Jag: - Ja, och samma sak hände min kompis. Så jag vill ha nya lagningar gratis. Det kräver jag. För fyllningar ska inte ramla ut.

City Dental: - Ja.. men..

Jag: - Ja men?

City Dental: - Hur länge sedan var det du lagade?


Jag: - Det var inte länge sen alls. Någon månad. Så här ska det inte få vara. Och jag känner många journalister som skulle kunna skriva om det här.

City Dental: - Ja men det är klart du får nya lagningar. Man har 6 månaders garanti.

Jag: - .........Jaså? Jaha.. Det var snällt. Tack då. Ursäkta. Hej då.




Åhh heliga Guds moder. Varför ska jag börja hota med media och hålla på innan jag vet om det är nödvändigt. Jag var 100 procent övertygad om att man inte fick nya lagningar gratis.


Bild: blog.tzw.se/?p=309


Kommentarer
Postat av: Fanny

6 månaders garanti? Lagningar ska väl inte ens behöva en garanti för dom ska inte trilla ut. framförallt inte inom 6 månader=S

2008-02-06 @ 12:06:55
URL: http://faran.webblogg.se
Postat av: knivlisa

Så borde det vara ja, men jag har så hemska erfarenheter av tandläkare så jag tror att dom alla är inkompetenta och inkonsekventa och impotenta.

2008-02-06 @ 12:29:14
Postat av: joel

6 månaders garanti?! Det är väl för fan ingen stereo du har köpt av dom?

2008-02-06 @ 13:45:04
URL: http://www.joeljosefsson.blogspot.com
Postat av: linda

Oh, det tar jag som en komplimang, tack! Tyvärr är jag bara sådär rolig när jag är trött...

2008-02-06 @ 13:50:26
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: knivlisa

Linda, "om jag tände på incest"... Så sjukt kul.

2008-02-06 @ 14:24:43
Postat av: Markus

ARN är på den lilla mannens sida. ARN med Råd & Rön i spettsen. Tankarna går till Lech Walesha och Solidaritet, eller?

2008-02-06 @ 15:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0